Publicitat
Política · 1 de Juny de 2022. 09:38h.

Puigneró insulta el Govern espanyol

"No sé si dir-los que són uns inútils o uns mentiders"

Puigneró insulta el Govern espanyol

El vicepresident del Govern, Jordi Puigneró, ha insultat el Govern espanyol pel dèficit en inversions de l'Estat a Catalunya i en una entrevista a Catalunya Ràdio ha manifestat que "no sé si dir-los que són uns inútils o uns mentiders". En aquest sentit, ha remarcat que es tracta d'un "problema endèmic" i que no és causal sinó "premeditat".

Puigneró ha denunciat que l'Executiu de Pedro Sánchez "no compleix l'Estatut" i tampoc "no executa allò que pressuposta". "Patim un triple dèficit que jo sé com encara no hi ha més independentistes a Catalunya", ha reblat.

Finalment, ha exposat que ja no és aplicable l'estratègia del peix al cove que amb "prou fortuna" va practicar Jordi Pujol quan va ser president. "En aquell cove hi havia peix. Ara no hi ha ni cove. És un res al cove" i ha exposat que "és evident que Catalunya té un problema amb Espanya".

Publicitat
Publicitat

68 Comentaris

Publicitat
#55 La Carbo Cated, El Prat de Llobregat, 02/06/2022 - 12:53

gran desesperanza de ver como nos llevan por el desfiladero al matadero (complicándonos sobremanera la vida).

#54 La Carbo Cated, El Prat de Llobregat, 02/06/2022 - 12:53

Luis Lorenzo, si es qu presuntamente falta a la verdad, para defender a su pareja, tenga papeles (la documentación en regla) o viva en pecado y defenderse él.
Montilla avisó ya pese a tener en aquel momento pocos estudios desconociendo si a posteriori a estudiado o se ha autocultivado de la desafección que se venía encima.
Aderezenlo con odio y u

#53 La Carbo Cated, El Prat de Llobregat, 02/06/2022 - 12:51

claro.
Quizá cabe preguntarse porque no sube más Vox y En comú podem, dada la polarización política.
Tampoco ellos ni los anteriores Governs, ni dels millors, ni cap trispartit ni Conveniència i Unió, también incumplen muchas cosas y no se suele utilizar por parte del resto de fuerzas democráticas que los que hay ahora le hacen sombra al acto

#52 La Carbo Cated, El Prat de Llobregat, 02/06/2022 - 12:49

Será barrudo el Sr. Puigneró.
Barrudo de cara dura no de tener una gran barra que cada uno interprete como quiera.
Si mandarán ellos me habrían deportado al Gulag, es decir, donde solo se hablará castellano y la gente ahí no hiciera negocios porcentuales del total.
Yo no he dicho si lícitos o ilícitos penales los negocios anteriores. Lo dejo

#50 LoisA, Tabarnia, 02/06/2022 - 11:57

Y para qué narices está el Govern, sino es para controlar que se cumplan las promesas? Qué han estado haciendo hasta ahora? Pues de todo menos gobernar! Y hablan de invertir los que no se ponen de acuerdo para ampliar el aeropuerto. Pero esto qué broma es. Así piensan competir?