Publicitat
Política · 26 de Febrer de 2012. 16:55h.

Pujol lamenta que "només el PP" està disposat a ajudar a Catalunya

"Hauria anat bé que Convergència hagués tingut majoria", afirma

Pujol lamenta que "només el PP" està disposat a ajudar a Catalunya

Pujol i Rajoy, en una imatge d'arxiu

L'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, ha lamentat que "només el PP" està disposat a ajudar a Catalunya. En una entrevista publicada aquest diumenge al diari El Punt Avui, Pujol explica que "els governs tenen una primera obligació, que és tirar el país endavant, i resoldre els problemes. I si un govern no pot tirar endavant perquè no té majoria, ha de convocar eleccions".

"Ara bé, el que convé és no haver-ne de convocar cada sis mesos. Ha de buscar aliats i, finalment, troba els que hi ha. En aquest moment, a Catalunya hi ha moments de crisi, difícils, en què no va malament que hi hagi un govern amb majoria absoluta", afegeix.

"A Catalunya, no a Convergència, li hauria anat bé que Convergència hagués tingut majoria. La idea que el que convé és que hi hagi moltes sensibilitats i que s'hagi de parlar tot, això hi ha moments que és molt bo i hi ha moments que no", explica.

Segons Pujol, "és evident que des del punt de vista de la política que s'ha de fer a Espanya, que hi hagi un partit amb majoria absoluta és bo. A Catalunya, el govern no té majoria i l'electorat no s'equivoca mai... Doncs ja està bé. A Catalunya, per certes circumstàncies, en aquest moment, potser d'aquí a un any serà diferent, només està disposat a ajudar el PP".

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#5 Antoni, Sabadell, 26/02/2012 - 22:54

Pujol par-la des de el col·laboracionisme mes abjecte
Qualsevol patriota prefereix unes noves eleccions abans de governar amb els hereus de Franco

#4 Javier, Soria, 26/02/2012 - 20:12

Para alguien de fuera lo lamentable es la percepción paranoica que se aprecia en las declaraciones de los dirigentes catalanes, fruto de ese querer ser estando a la contra, de buscar el reproche, de manifestar la diferencia para ocultar lo común, de rabieta de si no haces esto me enfado.

#4.1 josep, bcn, 26/02/2012 - 20:42

Uno coge rabia cuando un ladron se le rie dia y noche de robarle cada dia...a la cara con la complicidad de la policia y de los jueces...ok?

#4.2 Javier, Soria, 27/02/2012 - 19:29

El asunto es que España debe de estar lleno de ladrones porque no hay comunidad que no se sienta robada, menospreciada, ignorada y agraviada respecto de las otras. Lo que no se hace es comparar. Resultaría que donde se pierde también se gana

#3 CIU I PP LA MATEIXA..... SON, BCN, 26/02/2012 - 19:02

es normal sou el filial delpp a catalunya i avegades elspares ajuden als seus fills cuan tenen problemes. ara que tenin el president titewlla que tenimque cuan el maryano i cia l'hoi demanan algo fa com un gosset ( perdo per comparar el pobre animal amb el ams)obeieix.LA MENTABLE SR MAS DIMITEIXI JA

#2 jajjajajajajajajaa, Barcelona, 26/02/2012 - 17:35

el jefe del regimen corrupto justificando la genuflexion continua de la burguesia catalana al PP...como simepre.....una vez mas......siempre sacando la banderita antes de eelcciones para escondrla una vez han pasado.....para lo de siempre negocietes con la derecha, española

#1 Pep, manresa, 26/02/2012 - 17:20

Pujol i CiU no són Catalunya; què diu aquest senyor? que qui pacta amb CiU és qui ajuda Catalunya? serà a la seva Catalunya, la del caciquisme, la de la submissió, la de la bombolla, no la Catalunya valenta i sobirana; deixi de donar lliçons i analitzi que va fer al Govern; vergonya Pujol, vergonya!