Publicitat
Política · 28 de Febrer de 2012. 14:04h.

Pujol suspèn la presentació de les memòries per "seguretat"

Interior recomana anul·lar l'acte per les protestes estudiantils

Pujol suspèn la presentació de les memòries per "seguretat"

Pujol, amb la seva secretària Carme Alcoriza, dijous passat al Majestic

L'acte públic de presentació del tercer volum de les memòries de Jordi Pujol s'ha suspès per "motius de seguretat", segons ha informat la Fundació Jordi Pujol. L'acte estava previst per aquest dimarts a les 19 hores al CCCB.

La fundació ha explicat que aquesta tarda, a la mateixa hora, s'han anunciat mobilitzacions de protesta dels estudiants de la facultat d'Història pels fets de València. Atesa la proximitat al CCB i tenint en compte que hi havien d'assistir 300 autoritats, Interior ha recomanat anul·lar l'acte.

A l'acte hi havien d'assistir el secretari general adjunt de CDC, Oriol Pujol; el vicepresident d’organització d’UDC, Benet Maimí; el secretari general adjunt de CiU, Xavier Trias; el secretari executiu de territori, militància i acció municipal de CDC, Lluís Ma Corominas i el portaveu de CiU al Senat, Jordi Vilajoana.

L’acte, al qual hi havien de participar Jordi Pujol i Miquel Roca, tenia l'objectiu de presentar públicament el llibre “Memòries. De la bonança a un repte nou (1993-2011)” que ha editat Proa. La presentació i moderació del diàleg entre Pujol i Roca havia d'anar a càrrec de la directora de Televisió de Catalunya, Mònica Terribas.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#9 Ramon, Barcelona, 29/02/2012 - 12:25

Suposo que el M.H. Espanol del Ano es deu referir a la nostra seguretat. Vull dir que suspèn la presentació de la seva gran bíblia en capítols per protegir-nos a nosaltres. Ben fet que fa, els catalans som el més important.

#8 Joan Puigpelat, Solsona, 28/02/2012 - 19:13

És una llàstima, he llegit els dos llibres publicats fins ara i també tinc aquest últim, és indiscutible que va ser un dels grans polítics d'aquest país, amb una diferència abismal respecte als del tripartit. aquests últims anys això semblava can pixa, ara ho paguem.

#8.1 Tomppa, Sabadell, 28/02/2012 - 21:14

Estic segur que ets un creient fanatic però ... Catalunya es un país pobre sense dignitat mercès a Pujol. Problemes econòmics no surt d'avui ni de tripartit sinó poble que ningú va ensenyar com funciona el món modern. Pujol va crear escola pública i digna des de on surt la gent que ho entenen ?

#8.2 Joan Puigpelat, Solsona, 29/02/2012 - 08:41

Doncs Tomppa, de fanàtic res de res, realista. Ens agradi o no, Jordi Pujol va aixecar aquest país amb un cop d'estat entre mig, que d'altres, en set anys, han enfonsat. Catalunya va assolí un prestigi internacional, ara ningú ens vol, ni tant sols, imitar. Set anys per arribar a la ruïna.

#7 Almogàver , La Sagrera , 28/02/2012 - 19:08

Ara que ja no te iaia, es lloa ell mateix en forma d'autobiografia.

#6 No hay pan, para tanto chorizo., 28/02/2012 - 17:27

Es a lo único a lo que esta gente aquí, en Madrid o en Kuala Lumpur, le tiene miedo: al pueblo en la calle luchando por sus derechos.Le tienen verdadero pavor,les horroriza la sola idea del pueblo en la calle.Prefieren tenerlo en casita, enchufado a la tele mientras ellos mangonean en el Parlamento.

#5 Alba, Figueres, 28/02/2012 - 16:33

Aquestes coses passen quan es retallen les coses més necessàries per a la societat , i simultàniament el senyor Millet que ha robat 35 milions d' euros es passeja tranquil?lament i sense càstig (per exemple...),.....doncs passa això que la gent s' esvera i després paguen justos per pecadors.

#5.1 Millet, Illes Caiman, 28/02/2012 - 18:50

#5.1

I tu com ho saps si he robat 35 milions o n'he robat 3.500? que em portes els comptes? O penses en el que no pots robar tu, que prou feina deus tenir a comptar les quatre monedes que tens a la butxaca? No pateixis: si sóc culpable ja em castigaran...Sempre barrejant, i amagant la cara, collons!

#5.2 Tomppa, Sabadell, 28/02/2012 - 21:16

Un país o una nació que consumeix en castellà només pot surtir mateixa que totes països a on la gent viu i pensa en castellà ... pobre. Quan els catalans en majoria ha fet res perquè Catalunya seria ric com col·lectiu i no pas només en nivel individual i oportunista ?

#5.3 Alba, Figueres, 28/02/2012 - 22:40

Millet, tens menys vergonya que el de veritat.
Els diners que tinc a la butxaca seran pocs però són suficients i me'ls he guanyat treballant no roban,... i aquí els únics qua us amagueu sou els que viviu del politiqueix i de le prostituir la nostra senyera...

#5.4 Millet, Illes Caiman, 28/02/2012 - 23:09

#5.4

Treballant? si treballessis no perdries el temps aquí, massacrant els colors que no et plauen. Estic segur que si poguessis robar...(que potser robes!) i fossis intel·ligent, la vergonya te la passaries pel parrús...Alba, que? Sala, Blanco, Saura? qui ho sap. Senyera??? no em facis riure...

#5.5 Alba, Figueres, 29/02/2012 - 16:27

Millet t' ho explico perquè sembla que et costa:
1.- Treballo, hi ha gent en aquest país que ho fa.
2.- No he robat mai, no robo i es que en aquest país hi ha gent honrrada, de fet d' això en tenim sort.
3.- M' estimo la senyera, en aquest país en som molts i de fet també d' això en tenim sort.