Publicitat
Política · 10 de Gener de 2016. 22:19h.

Punys alçats de la CUP

La sessió acaba amb els Segadors

La sessió del Parlament que ha escollit Carles Puigdemont ha acabat amb la interpretació dels Segadors, l’himne nacional de Catalunya, que molts diputats de la CUP han seguit amb el punys alçats com mostra la foto.

Puigdemont ha estat investit 130è president de la Generalitat amb 70 vots a favor -els 62 diputats de Junts pel Sí i 8 de la CUP-, 63 vots en contra  dels diputats de Ciutadans, el PSC, Catalunya Sí que es Pot i PPC i les abstencions de Gabriela Serra i Josep Manel Busqueta, diputats de la formacó anticapitalista.

Diputats de la CUP amb els punys alçats
Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#14 Assumpció Riera, VIC , 11/01/2016 - 11:59

Carles Puigdemont és l'home de palla amb perruquin, 50% CUPaire, 50% liberal, la cosa serà molt entretinguda, donem molta pena internacionalment, els únics que han tingut coherència són UDC amb Duran i Lleida, al final Catalunya i Espanya són el mateix , voten sense coherència.

#13 Pepón, Bcn (España), 11/01/2016 - 11:18

Mucho alzar el puño pero no han hecho otra cosa que investir a RONALD REAGAN o a MARGARET TEACHER. Vaya antisistemas...

#13.1 pepe, andorra, 11/01/2016 - 13:39

ya quisieran en Cataluña tener politicos de la talla de Reagan o Tatcher, estos de hoy en dia no les llegan ni a la suela de los zapatos. Tatcher hubiera preferido ir a unas elecciones y hundir el barco y a todos con el y Reagan se hubiera reido en la cara de los comunistas q van de separatas.

#13.2 jorge, Valencia, 12/01/2016 - 11:59

No creo que sea tan complicado hacer una búsqueda en internet y ver cómo se escribe Margaret Thatcher. Me recuerda a algunos medios que llevan media vida pronunciando "Àrtur" Mas y ayer mismo "Puigdemún" en La1 de TVE. En fin.

#12 Oriol Pinreles, Territorio Libre de Barcelona, 11/01/2016 - 11:01

Estooooo, Fernandesss, portan's un gintonic.!!!!..Baños!!!!!! una enllustradeta de sabates. Gabriel !!!! Millor no segueixo...hahahahaha

#11 juas juas juas, juas juas juas, 11/01/2016 - 09:09

punys alçats... i portàtils de 1.600 euros!

i sous de 6.000 euros al mes nets !

VISCA LA REVOLUCIÓ! (de cobrar diners públics, je je je)

#11.1 pepe, andorra, 11/01/2016 - 13:41

Asi, hasta yo me hago comunista de salon o batasuno de idem. Q una cosa es predicar y otra dar trigo. Sobre todo si el trigo lo ponen los curritos q estos gualtrapas dicen defender. Q chiste mas bueno me ha salido. Estos rojillos desteñidos, defendender al debil, q risa me entra.

#10 zeppelin74, bcn, 11/01/2016 - 08:48

No sou mes que un ramat de Mas i companyia.Venuts!!