Política · 27 d'Octubre de 2015. 11:57h.

"Què cony és això de la UDEF?"

Pujol va afirmar el 2013 que "això de la policia política és una cosa molt perillosa"

L’expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, va qüestionar l’esborrany d'informe policial de la Unitat de Delinqüència Econòmica i Fiscal sobre presumptes comptes bancaris en paradisos fiscals vinculades a polític català. “Què cony és això de la UDEF?”, es va preguntar durant una entrevista a Antena 3 el gener del 2013.

Pujol ho va atribuir a una "campanya de desprestigi" contra la seva persona i contra la seva família. "Jo em sento una mica indefens, perquè tot això de la UDEF... Què cony és això de la UDEF? Ara encara no sabem si hi va haver o no un esborrany, si es va fer d'una manera clandestina i il·legal, o si bé el Ministeri de l'Interior el va autoritzar ", va subratllar.

"Això de la policia política és una cosa molt perillosa" i ha afegit que "la policia és un element bàsic per al funcionament de la democràcia, però pot ser un element molt important per a la degeneració de la democràcia".

"Que si tenim diners a l'estranger? No", va afirmar després que la presentadora del programa, Susanna Griso, li demanés que desmentís tot el que s'havia publicat als mitjans sobre la seva família. "Al final he de dir que em sento indefens", va lamentar. 

Finalment, es va defensar de les acusacions contra ell tot negant tenir comptes a Suïssa i va assegurar que "el mateix banc Lombard va desmentir el meu compte allà" i va dir que "es pot jugar amb Pujol i no passa res, però no es pot jugar amb un banc suís". 

Pujol, durant l'entrevista
Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#8 DaniD, Barcelona, 27/10/2015 - 14:13

Astut Mas: "Aguanta Jordi, sé fuerte. Yo ya lo tengo todo preparado para independizarnos de las leyes españolas que castigan a los corruptos y en una República catalana tú y yo empezaríamos de nuevo, como dos grandes héroes inocentes"

#8.1 Pere Prats, Sants , 27/10/2015 - 14:26

Jo més aviat diria que les lleis Espanyoles fomenten la corrupció, on no ha comés aquests delictes a la Espanya Constitucional?

#8.2 DaniD, Barcelona, 27/10/2015 - 14:43

#8.1

Palau, Banca Catalana..
Les lleis contra la corrupció s'han d'endurir, però estarem d'acord que primer Millet, Pujol i companyia haurían de visitar la presó, com han fet Bárcenas, Correa, Rato.

Els dirigents nacio-separatistes s'estan rient de la justícia, dels catalans i de tots els espanyols

#8.3 Pere Prats, Sants, 27/10/2015 - 18:24

Dani jo també riuria si fos d'ells, que en 10 anys aquí ningú mogui un dit mentre treus sacs plens de bitllets de 500 euros per la frontera d'Andorra, la justícia ha de posar a qui toqui a la presó però sobretot quan toqui i no al cap de 10 o 20 anys

#8.4 Pere Prats, Sants, 27/10/2015 - 18:26

Precisament el cas Banca Catalana es una demostració de que en aquest país si ets amic de qui mana no et passa absolutament res, ni et jutgen, ni et comdemnen i a viure la vida, no va passar el mateix amb Rumasa, Espanya es el país de la justícia interessada, un desastre, i una raó més per marxar

#6 Carlos Gomez, Bcn, 27/10/2015 - 13:15

Aqui a terra santa massa gent ,amb les mans molt llargues, ha fet massa pais durant masses anys.
I ara arriva el cobrador del frac.
Tard, com sempre, pero arriva.

#5 Pepón, Bcn (España), 27/10/2015 - 13:13

"Això de la policia política és una cosa molt perillosa"

Lo dice por los Mossos, no?

#4 Carlos Gomez, Bcn, 27/10/2015 - 12:51

Per aixo volen marxar amb tanta presa.
Potser alguns d´ells, i no seran pocs, hauran d´esperar una llarga temporadeta entre ranxos, fentse. el llit cada dia i jugant al ping pong amb el Diaz Ferran, el Rato i el Barcenas.
El seu viatge a no se sap quina llibertat haura d´esperar uns anyets.

#3 Carlos Gomez, Bcn, 27/10/2015 - 12:44

Tot aixo que estem vivint aqui a terra santa no es una pelicula ni del Berlanga, ni del Cuerda, ni del Almodovar
Tot aixo es la Catalunya que el delinquent fundador del sindicat del crim convergent i els seus miserables esbirres han estat construint tasita a tasita durant 35 anys
I ara a disfrutarlo

#3.1 Pere Prats, Sants, 27/10/2015 - 13:41

Si, però no oblidis que tots els suposats crims i no tant suposats els ha comés en la Sacrosanta Espanya Constitucional, per tant crec que l'objectiu es trobar un sistema on això no pugui tornar a passar i paguin per aquest crims. Sospitós es que això només surti quan es posa en dubte la Sacrosanta.

#3.2 Pere Prats, Sants, 27/10/2015 - 13:43

Si no s'hagués posat en dubte s'hagués tapat? com s'ha tapat l'enriquiment desmesurat de la família reial tenint en compte que el Compte de Barcelona va venir d'Italia amb una ma al davant i una altre al darrera i ara son unes de les fortunes del Estat,i Florentino?que confesa donar calers a Gurtel?