Publicitat
Política · 24 de Febrer de 2015. 11:00h.

"Quin final més caca"

Jordi Pujol Ferrusola fa aquest comentari després de la intervenció final del diputat del PPC

La intervenció final del diputat del PPC, Santi Rodríguez, durant la comissió d’investigació pel cas Pujol ha estat criticat pel fill gran de l’expresident de la Generalitat, tal i com mostra el vídeo de TV3. Jordi Pujol Ferrusola ha considerat que l’aportació de Rodríguez ha estat una “caca”.

El diputat del PPC ha volgut posar el punt i final a la comissió tot assegurant que “jo també vaig estimar molt el meu pare i no per això justificaria que ell hagués defraudat mai a hisenda”. “Quin final més caca”, ha valorat Jordi Pujol Ferrusola, encara amb el micròfon obert, després de sentir aquest comentari.

L’actuació dels diputats dels diferents grups polítics durant la comissió ha estat criticada inclús pel mateix president de la mateixa, David Fernández. El diputat de la CUP ha denunciat “falta de preparació" dels diputats i ha reconegut “toreig” per part del compareixent.

Jordi Pujol Ferrusola
Publicitat
Publicitat

69 Comentaris

Publicitat
#28 Juanma, L Hospitalet, 24/02/2015 - 19:28

El anticatalaNismo creado dentro y sobretodo fuera de Cat. Esta fracasando. y el antiPujolismo tambien es un montaje creado por el odio de los que no podian vèncer a CiU en las urnas. Hay que reconocerlo..

#28.1 Casper, Bcn, 25/02/2015 - 00:31

Joder, que se ha acabado el robar gratis. A ver si te enteras, Juanma, tu y todos los de tu banda de Corrupgencia, basta de traspuarnos los billetes de 500.

#28.2 Clara Dowe, Solsona (ciutat antifeixista), 26/02/2015 - 11:18

"traspuarnos" (sic) billetes de 500, Casper? Si tu el màxim que has vist és un de 5 euros quan demanaves almoina al metro...

#27 Maria, Barcelona, 24/02/2015 - 19:15

Quin paio més tifa, tot el dia amb el kleenex treient-se merda i escuma babosa de la boca, no m'estranya que totes les dones l'abandonin.

#27.1 Juanma, L Hospitalet, 24/02/2015 - 19:32

Aun lo es mas tu comentario repugnante....sin verte ya traspuas repugnancia y homofobia.

#27.3 Casper, Bcn, 25/02/2015 - 00:09

¿Homofobia, Juan Maria?. ¿Pero tu y tu amigo JPF Jr., el de la caca, no sois hombres y de un género supuestamente masculino?.

#27.4 sS, BCN, 26/02/2015 - 01:11

Aquí la diferencia, tu dius merda i ell diu caca. Destil·les odi noieta

#26 oriol, terrassa, 24/02/2015 - 18:15

I amb aquests temes preteneu desinflar i desprestigiar el procés sobiranista? Si fós per això, España fa anys que esta desinflada i desprestigiada, ho és que només ens hem de posar vermells els catalans que sóm independentistes, quan els espanyolistes hairieu d'estar amagats de la vergpnya?

#26.1 Toni-Anoia, Igualada, 24/02/2015 - 19:20

Oriol, però és que a més els Pujol no han estat mai independentistes. Ara els estimagtitizen i ens els coloquen a nosaltres quan Pujol sempre ha estat columna vertebral de l'Espanya constitucional i autonomista. Joc brut i mentides això es Espanya.

#24 Marc, BCN, 24/02/2015 - 18:04

Poca gent coneixia amb anterioritat aquest home, no es per casualitat.
La seva exposició pot o no convèncer a diferents ciutadans o partits, el que es clar, es que a tots ens va sorprendre la seva pensada predisposició a respondre i detallar.

#24.1 Marc3, Barcelona, 24/02/2015 - 18:45

A "respondre i detallar" i amagar els furts de tota la Famiglia Pujolone?.

#24.2 Marc, BCN, 25/02/2015 - 13:09

Això també ho va respondre i detallar que ho havia de fer amb el jutge. Tampoc cap altre diputat li va retreure aquesta decisiò.

#23 Tonio, Barcelona, 24/02/2015 - 16:29

Final caca és el de la Famiglia Pujol: 3 generacions (generaCiUns?) robant durant 150 anys, perquè al final els atrapin a tots enganxats de quatre grapes a la merda.

#23.1 Roger, L'H, 24/02/2015 - 17:46

Creec k estas mal informat. Si es cert el que dius que han robat durant un segle i mig (creec k això serien 5 o 6 generacions) no els han enganxat pas, ja que de moment no hi ha proves de res. L'única cosa es la declaració del Pujol.