Publicitat
Política · 17 de Gener de 2019. 12:56h.

Rahola tracta Carmen Maura d’”espècimen”

"I digues-me, noia Almodóvar, també et posa negra rebre diners dels catalans?"

Rahola tracta Carmen Maura d’”espècimen”

La col·laboradora de TV3, Pilar Rahola, en una piulada a twitter, ha reaccionat a les paraules de l'actriu Carmen Maura, que s'ha queixat de les inversions que l'Estat destina a Catalunya. Rahola, a més, ha repiulat un tweet on es recorda que Maura, al 1981, va venir a Barcelona per recollir un premi Ondas.

"Aquí un espècimen progre en tot el seu esplendor ... Carmen Maura: 'Em posa negra donar diners als catalans, no ho necessiten'. I digues-me, noia Almodóvar, també et posa negra rebre diners dels catalans? Perquè, noia, es resol ràpid", ha piulat la també columnista de La Vanguardia.


En la piulada retuitejada per Rahola es recorda que "aquí #CarmenMaura quan venia a recollir premis a Barcelona. Aquesta foto és l'Ondas de 1981. El 1985 li vam donar el Sant Jordi. Estaria bé saber el recaptat a Catalunya de totes aquestes pelis per saber el que ens dóna ella i el que li hem donat nosaltres". cm.jpg

Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#16 angeles, barcelona, 18/01/2019 - 12:12

Lo que le hemos dado a ella bien merecido que ha estado. No entiendo las criticas. Realmente yo como catalana y generosa, opino lo mismo, hay muchas ciudades que lo necesitan mas que nosotros, pero como la independencia es igual a egoísmo puro y duro, pues eso, sois todos unos agonías y vais de señoritos.
Rahola, que desagradable eres...

#15 Rogeli, Tornabous, 17/01/2019 - 22:09

La Bacallanera Rahola, como siempre supremacista, insultona y defecosa.
Un desecho.

#14 Neferu, Barcelona, 17/01/2019 - 21:22

Sra. Rahola. Si Maura es un espécimen, ud, es el eslabón perdido . Según Rahola como Carmen vino a Barcelona a recoger un premio ondas supone que por ello debe estar agradecida a Catalunya y a sus políticos y, a estar obligada a alabar cualquier acto antidemocrático de los padres del procés. ¡Impresentable Rahola, apesebrada Rahola!!!

#13 perplex, barcelona, 17/01/2019 - 19:14

Como siempre. La bacallanera impresentable ....

#12 Ciudadano X, Barçalunya X, 17/01/2019 - 18:45

Acabemos con el régimen indepe mafioso y chantajista que mercadea con los sentimientos. Y quien dice esto, para que quede claro a algunos despistados de fuera de Cataluña, informa que también hay catalanes de profundas raíces que también están en contra del independentismo.