Publicitat
Política · 9 de Novembre de 2013. 16:06h.

Rajoy diu que "la sobirania nacional és irreformable"

"D'aquest assumpte no tinc res a reformar ni a dialogar"

Rajoy diu que "la sobirania nacional és irreformable"

Rajoy, en una foto d'arxiu

El president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, ha assenyalat que no té cap intenció d'obrir cap reforma dels articles constitucionals que parlen de la unitat d'Espanya.

El cap de l'executiu estatal ha indicat que "la Constitució espanyola són les regles del joc, són les normes de convivència que ens donat entre tots", durant una trobada interparlamentària a Còrdova.

"És irreformable el que diu la Constitució en els articles 1 i 2. La sobirania nacional és el conjunt del poble espanyo. Per tant, jo d'aquest assumpte no tinc res a reformar ni a dialogar", en relació a les aspiracions sobiranistes a Catalunya.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#11 espigol47, Barcelona, 10/11/2013 - 19:27

"La Tierra es plana, y quien diga lo contrario, debe ser decapitado, por blasfemo", Rajoy dixit, y si no dixit, disparate parecido a dixit. Las Leyes son para protejer los derechos de las personas.. Cuando son anticuadas,o se cambian, o se pasa de ellas.

#10 El azote de los necios, Barcelona, España, 10/11/2013 - 11:13

Han nacido dos naciones dentro de un mismo territorio y ninguna de las dos está dispuesta a irse.... pues dividamos Cataluña en dos territorios..... punto y pelota......el barcelonés y Valle de Arán con España , el resto ya se puede ir a tomar viento.... fuera de la UE, pero ya!!!!

#10.1 Joan, Barcelona, 10/11/2013 - 12:12

Penso que el dret d'autodeterminació només és aplicable a territoris històrics, com Cat. o Val d'Aran. Si uns immigrants espanyols tenen dret a apropiar-se uns territoris històricament catalans, llavors tots els immigrants tenen el mateix dret. Seria dret de colonització, dret que ningú reconeix.

#10.2 Moles, Les Ardennes, 10/11/2013 - 12:59

que et fa pensar que els aranesos volen ser com tu, tros d'ignorant.?

#10.3 Moles, Les Ardennes, 10/11/2013 - 13:01

per quins set sous quan siguem independents hem de seguir els vostres desitjos estúpids com és ser-no fora de la UE?

#10.4 Moles, Les Ardennes, 10/11/2013 - 13:06

Per que no acceptes ja d'una vegada que Catalunya esdevindrà el que vulgui ser per ella mateixa ?
per que et fa tanta por descobrir la vida intel·ligent?
què és això de apropiar-se de la comarca del Barcelonès pensant que n'està plena de babaus com tu?

#9 El azote de los necios, Barcelona, España, 10/11/2013 - 11:07

Rajoy no coincido en una cosa contigo.....una parte de Cataluña debe seguir siendo española, el barcelonés y Valle de Arán.... el resto es mejor que se independice y dejen de contaminar con su discurso medieval...... ya volverán estos pueblerinos con aires de grandeza y sin glorias que contar.....

#9.1 Moles, Les Ardennes, 10/11/2013 - 13:12

es evident que ets un provocador, sabem amb certesa que saps de bona font que cap país independitzat d'Espanya n'ha volgut saber-ne mai més res.I pròximament n'hi haurà un altre. Felicitats noi.

Aquella frase del mexicà,acabant el discurs d'avant la gent : Que viva España,pero que viva lejos.

#8 Gavarres, Girona, 09/11/2013 - 22:27

Sr navarrrooooooooo!!!!!!!!!!!!!!! Ja ho ha sentit?????

#7 Pepe, Barcelona, 09/11/2013 - 20:51

El dia que vàrem entrar a la UE, es va eliminar qualsevol opció d'independència de Catalunya.
Indepes, heu fet tard.

#7.1 Gavarres, Girona, 10/11/2013 - 11:36

Te gracia, aquesta encara no l'havia sentit. Primer de to en aquesta vida no hi ha res inmutable (nomes la mort). I en segon lloc per esta dins Europa no ens cal, ni volem, intermediaris. Intermediaris no, gràcies!

#7.2 Moles, Les Ardennes, 10/11/2013 - 13:20

s'ha de ser ruc viure a BCN ser contribuent net a espanya i rebre serveis colonials gaudint-ne pel fet confiscat-ori, ho repeteixo?
Pel punt que exposes tens raó, tampoc entrarem de moment!! en la aliança Inter-Planetària.