Publicitat
Política · 15 de Gener de 2010. 12:22h.

"Reagrupament és una alternativa"

L'alcalde d'Arenys creu que aquesta formació "pot servir amb eficàcia el país"

L'alcalde d'Arenys de Munt, Carles Móra, fins ara considerat proper a ICV, s'ha passat a Reagrupament, que lidera Joan Carretero, en considerar que aquesta formació "és una alternativa que pot dinamitzar l'arc parlamentari català".

"El món de la política necessita una concreció, necessita una camí, que sigui transversal, que respecti a tothom, que no exclogui ningú, que ho faci amb intel·ligència i cor", ha manifestat.

En aquest sentit, ha apuntat que "Reagrupament és una alternativa que pot provocar en l'arc parlamentari català una dinamització". "És per això que he decidit reagruparme", ha sentenciat, a més d'assenyalar que aquesta formació "pot servir amb eficiència i eficàcia el nostre país".

Móra i Carretero, units
Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#13 Santiago, Freedom for Catalonia, 16/01/2010 - 19:25

El señor Carretero demostró en su momento tener más dignidad que ningún otro político de ERC. Espero que encabece pronto una nueva clase política que regenere la política catalana. //*//

#12 Juvilat sense res a fer., Terrassa, 16/01/2010 - 17:24


"Ricard (St. Sadurní) 15/01/2010 14:51" Dien això que dius demostres no tenir ni la mès remota idea de el que es reagrupament. Ten refies mès del Laporta? Quina experiencia te en politica?

#11 progrespqsi, bcn, 15/01/2010 - 18:35

Ja, Ja i Ja! Com diu el vídeo: \"Necessitem una política centrada en la realitat\" http://www.youtube.com/watch?v=1OrGZfnr244

#10 Pere, Barcelona, 15/01/2010 - 15:17

Rasca, els mentiders de seguida es pesquen. VOls veure merda? Ves a mirar els comptes del PSC, PP, ETA, Falange, CIudadanos, UPyD o Alqaeda.

#9 Ricard, St. Sadurní, 15/01/2010 - 14:51

Uis a mi no me la foten. Reagrupament és la versió .2 d'Esquerra amb reforços de IC. A veure si encara tornaran a donar els seus vots als sociates?
Francament prefereixo en Laporta.