Política · 20 de Setembre de 2012. 19:10h.

Rebut com un heroi de Madrid

Milers de ciutadans reben Artur Mas amb crits d'"independència"

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha estat rebut amb crits d'"independència" per part de milers de persones que estaven a la plaça de Sant Jaume per assistir a la manifestació d'aquesta tarda.

Mas ha rebut les mostres de suport en arribar, amb el cotxe oficial, després de la seva visita a Madrid on s'ha entrevistat amb Mariano Rajoy pel pacte fiscal. La trobada, però, tal i com ha reconegut el mateix president de la Generalitat "no ha anat bé" i és per això que ha deixat la porta oberta a iniciar la "transició nacional".

Poc després de la roda de premsa de Mas -que ha declinat comparèixer a la sala de premsa de La Moncloa i ha atès els mitjans a la Delegació de la Generalitat a Madrid- l'Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) ha convocat una "manifestació urgent" avui a les 19:30 a la plaça de Sant Jaume en suport del president.

Ciutadans han esperat Mas a la porta del Palau

Mas arriba al Palau de la Generalitat

Publicitat
Publicitat

37 Comentaris

Publicitat
#20 Kropotkin, Vic, 21/09/2012 - 10:51

Como siempre, los catalanistas unos indocumentados e ignorantes. El pais 28 de la UE va a ser Croacia que está a punto de entrar. ¿Porque no leeis un poco, aunque sea algo no escrito en catalán?

#20.1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 21/09/2012 - 12:09

Si ya han vendido a sus "hermanos" escoceses por un puesto del FCB en la premier league, a los croatas no creo que no les importe apuñalarlos por la espalda tambien... Esta gente desde luego que da ejemplo de europeismo y lealtad como para hacerles socios de la UE corriendo vamos...

#20.2 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 21/09/2012 - 13:22

¡Tienes razón Kopotkin! Veo que Croacia ha sido admitida para que entre en la UE en 2013. Me parece que la República de Casa Nostra se tendría que poner en la cola detrás de Turquía.

#19 T.Palomeras, Olesa de M., 21/09/2012 - 10:42

????
¿A que viene esta sobreactuación?
¿Fracasa en su empresa y le reciben como un héroe?

#18 Cigronet, SFG, 21/09/2012 - 10:24

Potser que ens mirem les coses des d'un altra banda, i no de la que precisament ens volen fer veure els medis de comunicació: Què hagués passat si en Rajoi hagués dit que SI al Pacte Fecal ??. Doncs que estaríem enganxats amb Escanya in sécula, seculorum, amén, de la mà de CiU.

#18.1 M arcel, Catalunya, 21/09/2012 - 10:51

Hauria estat una mentida més que no hauria tardat ni dos mesos en fer-se evident

#17 Estat propi, Catalunya, 21/09/2012 - 08:10

Per fer-ne la maxima difusio
https://www.youtube.com/embed/JJQkmRnLjeE

#17.1 Kropotkin, Vic, 21/09/2012 - 10:54

La fundación de CiU que ha fabricado el video es la que utilizó Millet para el desvio de fondos del Palau. Brillante elección de los manipuladores estos. El video ya lo puso la Vanguardia ayer y lo retiro una horas despues al descrubrirse el nuevo tinglado catalanista. Sois unos chapuceros.

#16 spanish, Madrdi, 21/09/2012 - 06:30

apreciados indepes , los de verdad, con os que me discuto cada dia, en el fondo os aprecio porque la mayoria sois honestos y teneis las ideas claras, lástimaque siempre os acabeis fiando de los que se aprovecahn de ese sentimiento......una mas de CIU y seguimos