Publicitat
Política · 1 de Maig de 2022. 19:20h.

Relliscada de Bou

Els Mossos conclouen que l'incendi del cotxe de l'alcaldable del PP va ser accidental

Relliscada de Bou

Els Mossos d'Esquadra han conclòs que l'incendi del cotxe de l'alcaldable del Partit Popular a Barcelona, Josep Bou, va ser accidental. Així doncs, es confirmen els indicis de la Guàrdia Urbana que assenyalaven que la causa era una avaria mecànica.

La comissaria d'informació dels Mossos ha esbrinat que una patrulla policíaca va avisar el xòfer de Josep Bou perquè el cotxe perdia líquid i treia fum, segons ha explicat la periodista Anna Punsí en una piulada. A més, els fets també han estat corroborats per la Policia Científica.

D'aquesta manera es desmenteix que el cotxe fos incendiat de manera premeditada, tal com va informar en un primer moment l'alcaldable del PP a la capital catalana en una publicació a Twitter. "M'acaben de cremar el cotxe a Barcelona", va dir.

Poques hores abans Bou havia denunciat amenaces cap a la seva persona per part d'alguns usuaris. "Això és el que passa quan denuncies l'okupació a Barcelona. I el pitjor és que amenacen perquè se senten protegits pel govern prookupa de Colau", va manifestar.

"Josep, Josep, vigila quan agafis el cotxe... Josep, Josep", deia una de les amenaces. La pròxima vegada que vagis a la porta de Treslliris avisa que et donarem la benvinguda que mereixes", afirmava un altre.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#14 Ya, claro, era evidente..., Terrassa, 02/05/2022 - 11:50

¿Alguien me puede decir, de los millones de coches que hay en el mundo, cuánto se incendia ellos solitos estando aparcados y con el motor apagado? El del señor Bou, evidentemente. Pero vamos, hombre, quién diantres se lo va a creer que un coche se incendia él solito estando apagado, por favor... Ni en el sahara sucede.

#14.1 de nada, el sahara, 02/05/2022 - 12:04

https://www.elconfidencial.com /tecnologia/2019-07-24/incendi o-coche-altas-temperaturas-acc idente_2140043/

#14.2 Ya, claro, era evidente..., Terrassa, 02/05/2022 - 13:06

Mmmm, pues sí q se incendian "algunos" coches solitos y aparcados. De todos modos, aunque suceda, me parece altamente improbable q justamente le pase al este hombre, tras un viaje tan corto por ciudad, donde las velocidades son bajas. También me ayuda a dudar de ello las amenazas q recibió hace poco tiempo y la alegría de quienes le amenazaban...

#14.3 pasaba por aqui, Santa Coloma de Gramenet, 03/05/2022 - 08:10

... Debe haber sido cosa de alguna banda rival... como ahora el PP es un partido pandillero...

#13 Patumeiro, Sant Patumet, 02/05/2022 - 11:34

Que haga una investigacion el CNP, a lo mejor son mas neutrales q esos Mossos, cualquiera se dia de ellos, despues de lo q hemos visto. Alguien podria interesarle tapar lo q le ha pasado a Bou. Si es un fallo tecnico, seria muy gordo, q es un coche de alta gama (ya se q puede pasar, pero ya es mucha casualidad).

#12 Martín, Villadecaballos, 02/05/2022 - 10:22

Claro. Y la mierda y los mensajes de amenaza también saltan espontáneamente al jardín de Albert Boadella en Jafre.

#11 Marcial Heredia, en tierra de cuñaos, 02/05/2022 - 09:34

No a sido intencionado. No ha sido en Barcelona. Era Chicago, años 30. Perdía líquido y salía humo. Lo común en aquellos años en aquella ciudad. Cuantos Cadillac Fleetwood ardieron accidentalmente. Cuantos.

#10 Tabarnés puro, Barcino, 02/05/2022 - 07:32

Yo no he pinchado una rueda en los últimos 15 años, excepto dos en dos días consecutivos durante el octubre de 2017 cuando expresé clara y visiblemente mi rechazo al butifarrendum y al asqueroso prusés. Seguro que los moSSos habrían concluido que se trataba de un "fallo mecánico espontáneo". Qué casualidades, oye.