Publicitat
Política · 20 de Gener de 2021. 16:50h.

Repassada a Puigdemont a Brussel·les

Dolors Montserrat: "no vingui a explicar mentides"

La portaveu del PP al Parlament Europeu, Dolors Montserrat, ha replicat Carles Puigdemont, durant el Ple de Parlament Europeu, i li ha exigit que "no vingui a explicar mentides" sobre Espanya.
 
Minuts abans, Puigdemont havia aprofitat el debat sobre la presidència de torn europea, que aquest semestre exerceix Portugal, per dir que a Espanya hi ha "presos polítics i repressió", en referència als processats per la declaració d'independència de 2017.
 
"No vingui a explicar mentides, vostè és un fugat de la justícia, un enemic de la democràcia i de l'estat de dret", ha replicat Dolors Montserrat. "Estic convençudíssima que la presidència portuguesa defensarà amb vehemència l'estat de dret i la democràcia", ha afegit també la portaveu popular.

Publicitat
Publicitat

46 Comentaris

Publicitat
#17 DEFENSAD, MADRIT, 22/01/2021 - 20:00

No sabia encara que al Parlament d'Europe es permetessin les actuacions de pallasses

#16 Neferu, Barcelona, 22/01/2021 - 15:48

Nunca he votado al PP pero no me duelen prendes en alabar las palabras de esta Sra. porque no hay ni una mentira en su discurso. Todo lo contrario que en el discurso de Fuigdemont.

#15 Péndulo, Barcelona, 21/01/2021 - 18:06

El mal tiempo acompaña a Puigdemont. En Waterloo llueve, día sí y día también, y en el Parlamento Europeo sus palabras se las lleva el viento.

#14 I'm really pissed of, Barcelona, 21/01/2021 - 09:54

Parles del President Puigdemont i surten nyols insultant de sota les pedres, m'encanta, vol dir que anem bé!

#14.1 Libera mentis, Barcelona, 21/01/2021 - 13:38

El que va bé es ell, que viu gràcies a tanta ignorància.

#14.2 Blas de Pedo, Bcn, 21/01/2021 - 14:00

Parlar d ignorància i voler esser espanyol...la veritat...

#14.3 Neferu, Barcelona, 22/01/2021 - 18:44

#14

Si realmente ves que "aneu bé", es una gran pena porque eso demuestra la estulticia que reina en las filas del independentismo.

#14.4 M Pilar, Barcelona, 22/01/2021 - 19:24

Hahahahaha!!!

#14.5 M Pilar, Barcelona, 22/01/2021 - 19:26

#14.2

I tu con ese nombre te atreves a hablar de ignorancia sobre los demás? Jajajajaja!!!

#13 Joanet, Bcn, 21/01/2021 - 09:03

Cap credibilitgat a aquesta xicota que no sap ni parlar bé l'anglés i vol anar a fer feina a Europa. Qui és ella per desqualificar Puigdemont ? Quins antecedents té ? Ningú li ha dit que representa un partit que va fundar un exministre de Franco ? Puigdemont es pot moure lliurement per tota l'Europa democràtica.

#13.1 Libera mentis, Barcelona-Tabarnia, 21/01/2021 - 13:37

Però com us podeu creure encara aquest personatge, el presi fuguit, vull dir. Una mica de criteri si us plau, que ja som grandets.

#13.2 Neferu, Barcelona, 22/01/2021 - 15:52

Para decir verdades no hace falta saber idiomas teniendo los traductores. Fiugdemont podrá hablar todos los idiomas del mundo pero con cualquiera que se exprese solo dirá mentiras, falsedades porque es un personaje indecente.

#13.3 M Pilar, Barcelona, 22/01/2021 - 19:28

Em sembla molt que dibuixes el món de l'inrevés!!! Hahahaha!!!