Publicitat

Mas: “hi havia persones que es pensaven que seria una realitat tangible i es van trobar que no”

L'expresident de la Generalitat, Artur Mas, responsabilitza la gent de creure's que la proclamació de la República “seria una realitat tangible immediata”, ja que la declaració d'independència unilateral es va fer “llegint una resolució parlamentària” i “tothom sap el que significa això”.

Mas ho ha afirmat en el programa Salvados de la Sexta -titulat 'El dilema, crónica de dos rupturas'- on reconeix que l'independentisme va poder sentir-se enganyat. “Que haguessin persones que poguessin tenir la impressió que això seria una realitat tangible immediata i que es van trobar que no i, per tant, es poguessin sentir enganyades, això no li ho puc negar”, assegura l'expresident.

Per la seva banda, l'exdiputada de la CUP, Anna Gabriel, afirma que “jo particularment sóc conscient que no hi haurà implementació efectiva de la República”. “Nosaltres en més d'una ocasió havíem explicat el que podíem explicar. Justament moltes vegades se'ns acusava de contribuir a desil·lusionar, descoratjar”, afegeix.

Mentrestant, l'exconseller de Sanitat, Toni Comín, considera que “la gent ja sabia” que “la declaració no anava a materialitzar la República l'endemà”. També l'assessor d'Oriol Junqueras, Sergi Sol, admet que “es van generar unes expectatives que després no vam poder complir”.

artur.jpg

Persones concentrades a Arc de Triom el dia que Puigdemont va proclamar i suspendre la declaració d'independència
Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#37 Nosocningu, Barcelona, 30/10/2018 - 14:58

Joan del Bages (#23)

y Alejandro 1º (#22)
ho han dit tot. Només cal afegir aquell proverbi mexicà: "Para que haya un cabrón hace falta un pendejo (tonto)"

#36 Arrimades presidenta !!!, Barcelona, 30/10/2018 - 12:35

Como solemos decirles en las manifestaciones:
¡¡¡¡¡TONTOSSSS !!!!!
¡¡¡¡¡TONTOSSSS !!!!!
¡¡¡¡¡TONTOSSSS !!!!!

#35 Repúbliques virtuals ACME, Bcn, 30/10/2018 - 12:16

Des del Palmar de Troya no ha existit mai una colla de crèduls tant gran com la dels del Procès. El més trist és que encara creuen, veure la colla d'avis manegant pancartes a les manifestacions és realment molt trist. El concepte de república d'aquesta colla de trilers és una successió de videojocs: Nintendo, Play station i la república Big-

#34 Los tweets de Torra,Puigdemont fugado,Junqueras en la trena....., ...la familia Pujol,estaciones dee squi sin nieve,aeropuertos vacios,...., 30/10/2018 - 11:09

Esta mitica foto,y la cancion de "independent independent independent" del mismo que "hola ke ase",junto con Lluis Salvadò escogiendo Conselleras por la copa de sus mamelles,mientras su secretaria tira documentacion por la ventana en uno de los registros de la Guardia Civil,es lo que nos va ha quedar del procès.
Ah,y Rusia by night de Mas.

#33 OVNI, ELX, 30/10/2018 - 10:33

"Tots els testimonis que han declarat avui sobre l'agressió a @jordiborras han coincidit en dir que el policia el va atacar i no a l'inrevés. L'agent s'ha quedat sol davant del jutge. El fiscal especial antiodi de Barcelona duu el cas."

Enric Borràs Abelló

#33.1 Santi F., BCN, 30/10/2018 - 11:01

Y qué tiene que ver ésto con la noticia? Echando balones fuera? Vergonyós.

#33.2 Asnal Geographic, Chez Titole, 30/10/2018 - 12:34

Els investigadors de l'Universitat de Canpixa d'Esgarrapafigues han demostrat desprès de profondes recerques que tot està relacionat encara que no ho sembli. Una carxofa por tenir un relació directe amb les tesis de Kant i una enciclopedia, un contacte indirecte amb un cagarro.

#33.3 Nosocningu, Barcelona, 30/10/2018 - 13:49

OVNI, tu no ets català, sinó valencià d'Elx. En una República catalana independent hi series fora. Es increïble que t'hagin rentat el cervell de tal manera perquè lluitis per una independència que fracturaria el teu país i et deixaria a tu a fora.

#33.4 Me parto, Barcelona , 30/10/2018 - 15:20

El ovni es valenciano????? Menudo independentista pringauuuuu.jijiji