Publicitat
Política · 16 de Novembre de 2018. 10:06h.

Reunió en la intimitat

El Consell per la República es reuneix a Waterloo

Reunió en la intimitat

L'expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont, i els exconsellers Toni Comín, que és el coordinador del Consell per la República, i Lluís Puig es van reunir ahir a Waterloo per preparar el proper pas de l'organisme. L'exconsellera Clara Ponsatí també hi ha participat per videoconferència des d'Escòcia.

Puigdemont va compartir una imatge de la "sessió intensa de treball" i Ponsatí va fer un tuit en defensa del Consell per la República després de participar en la trobada i va fer una crida perquè la gent es registri a l'organisme.

"El Consell per la República defensarà el mandat republicà del Primer d'Octubre des de l'exterior. Som i serem immunes a la repressió i als xantatges del Regne d'Espanya. Tenim molta feina i tothom és necessari. Registreu-vos-hi!", va indicar l'exconsellera.

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#26 Pan con tomate y jamón Ibérico, II*II Enlloc, 18/11/2018 - 14:30

¿Entre todos estos reunen una neurona...?¿seguro...?

#25 catalanoide , bcn, 17/11/2018 - 09:15

Un grupo de Rock and Roll

#24 Ramon d'osca, Tractoria interior, 17/11/2018 - 08:04

Supongo que los ordenadores son de la partida que compró Astut Más para los colegios y que se estrenaron en el referéndum del 14.

#23 Victor, Barna, 16/11/2018 - 22:25

Da vergüenza ajena ver estas situaciones, esto ya no ha de ser ni noticia

#22 opinador, Barcelona, 16/11/2018 - 20:55

y a los que dicen ser independentistas no les avergüenza tragarse todas estas trolas chanchulleras de esta gentuza?