Publicitat
Política · 3 d'Agost de 2011. 17:54h.

Ridao no tira la tovallola

El secretari general d'ERC ja ha recollit els avals necessaris

Ridao no tira la tovallola

Ridao, a la seu d'Esquerra en una foto d'arxiu

El secretari general d'Esquerra, Joan Ridao, manté la intenció de ser cap de llista a les properes eleccions generals i continua la recollida d'avals, segons han explicat fonts properes a e-notícies. Ridao, de vacances a l'estranger, se n'ha assabentat per la premsa de la intenció de Junqueras d'oferir-li el número dos per Barcelona.

La setmana passada va haver-hi una conversa entre ambdós en què Junqueras el va sondejar, però Ridao volia saber qui seria el número u, però encara no estava decidit. Alfred Bosch ha acceptat ara després que el catedràtic Ferran Requejo hagi rebutjat la proposta.

A més, el segon escó per Barcelona per a Esquerra està difícil en ple cicle electoral a la baixa. A les darreres eleccions generals els republicans ja van caure de vuit a tres: dos per Barcelona (Joan Ridao i Joan Tardà) i un per Girona (Francesc Canet).

L'article dos del reglament estableix que les persones que vulguin ser cap de llista hauran de presentar, abans del dia 1 de setembre a les 14 hores, els avals corresponent d'un terç de l'executiva nacional (11 signatures), del 25% del consell nacional (55) o d'un 10% de la militància del partit (756). En el cas que ambdós candidats recullin els avals necessaris serà el consell nacional qui decidirà el candidat i, si no hi ha acord, es poden forçar les primàries.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#9 Raimundo, mataró, 04/08/2011 - 09:10

a estos de esquerra:q pensais votar si hagais lo q hagais,en el pais vasco ya sois el hazmerreir
http://orain.blogia.com/2011/080401-usted-esta-acreditado.junqueras-y-sus-locos-bajitos-mentales-.php

#8 rafel, bcn, 04/08/2011 - 08:50

A ERC continuen, com sempre, devorant-se els uns als altres

#6 Puig de frou., Girona /Cat /., 03/08/2011 - 21:06

No seria millor dir : Ridao, no llença la tovallola ?. Si naltros no ho fen, qui ho farà?.Aquest xicot, ha fet una bona feina, però, jo crec, que ja calen canvis a fons a ERC. Alfred Bosch, em sambla un bon candidat. Jo els vorarè, un altre vegada. Si els resultats,

#6.1 Ramon, Barcelona, 03/08/2011 - 22:24

No, no seria millor. Seria pitjor encara. Millor, seria dir que la llança.

#5 Xipolleig, Barcelona, 03/08/2011 - 20:12

Catalunya serà independent, malgrat els independentistes, que fan colossals esforços perquè la gent no voti a cap partit autoanomenat independentista.
És tan justificada la raó de la independència que supera fins i tot la incompetència dels que la pretenen conduïr

#4 Lubov, Bcn, 03/08/2011 - 19:57

ERC i la menjadora, sempre junts. La eterna questió...molts dels polítics d´ERC, si no xuclan de la mamella pública...de què els agafaríen al sector privat?.....Ahhhhhh potser això ho explica tot.

#4.1 santsenc, Vila de Sants, 03/08/2011 - 20:23

Penso q en ERC precisament, des de la mort de Franco, és un partit q s'ha renovat varies vegades i ha canviat la gent. Diguem un partit català q s'hagi renovat q ERC. I els altres polítics dels altres partits no xuclen de la mamella?

#4.2 #4.1.Gombau, Vidrà, 04/08/2011 - 00:42

Santsenç, no sé perquè comentes aberracions com les del tal Luboc. Tota aquesta "farmancia" que d' entrada afirma: "els d' ERC sempre enganxats a la mamella" o "de què viurien si no estiguessin enxufats a la política?" per expresar el sou que els polítics del partit repúblicà (cont)....

#4.3 #4.2.Gombau, Vidrà, 04/08/2011 - 00:52

...cobran per exercir la seva feina, tant els polítics de un color com d'un altre.També tenen una obssesiò en presentar als polítics repúblicans com a persones, que fora de la política, és moririan de gana. No val la pena contestar a aquesta gent que, o be son borde-lin, o espanyolistes.