Publicitat
Política · 7 d'Agost de 2014. 09:16h.

Rigol afirma que el cas Pujol "fa mal"

"La Diada serà el termòmetre per veure si el procés està tocat"

Rigol afirma que el cas Pujol "fa mal"

Rigol, amb Homs, en una imatge d'arxiu

El president del Pacte pel Dret a Decidir, Joan Rigol, ha afirmat que el cas Pujol "fa mal perquè crea la consciència d'un cert fracàs". En una entrevista a El País, diu que "alguns havien retratat Catalunya com un oasi però el cas del president Pujol pot donar la imatge que la realitat estava més deteriorada del que pensàvem". 

L'expresident del Parlament creu que "no podem quedar-nos amb aquest estat d'ànim depressiu" i "no hem de canalitzar contra Pujol tota la insatisfacció amb els polítics". "Pujol és el parallamps de tots els malestars", lamenta. 

Rigol assenyala que la Diada de l'Onze de Setembre "serà el termòmetre per veure si el procés català està tocat". "Si els catalans -apunta- surten al carrer com ho van fer l'any passat significarà que, malgrat tot, la gent segueix afirmant el seu sentiment". 

El president del Pacte pel Dret a Decidir ha recriminat a l'expresident que "no hi hagi afrontat els fets del seu entorn familiar". "Li diria que els polítics, com més amunt estem, més responsabilitat tenim des del punt de vista ètic", ha dit. 

Finalment, ha manifestat que "l'ajudaria humanament, com he fet amb altres persones en situacions similars" i ha afegit que "li estic agraït per haver comptat amb mi per fer política".

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#12 Kropotkin, Vic, 07/08/2014 - 14:10

Que cinismo. Como si no supiese desde el primer dia que es lo que estaba pasando. Como si no supiese para que se crean partidos como CDC... Jua, jua, jua,...

#11 tom, bcn, 07/08/2014 - 13:39

I tant que fa mal, jo d'entrada ja m'he esborrat de la participació a la via catalana, au aneu tots a pastar fang, m'heu enganyat i estic molt i molt decepcionat

#11.1 ambaixadorCAT, UK, 07/08/2014 - 15:13

I què té a veure la corrupció d'un polític catalanista que mai va moure un dit per aconseguir la independència amb les aspiracions del poble de Catalunya? Els motius per voler la independència segueixen intactes.

#11.2 Rs, Bcn, 07/08/2014 - 18:01

Tom, per acabar amb aquesta xacra cal un nou estat amb noves lleis. Quedant - te en una Espanya igualment podrida arreglaràs el problema?

#10 Pere Pau, Can Pixa a la Vies-Diagonal,Glòries,3%?, 07/08/2014 - 12:16

Què coi vol dir: "no hi hagi afrontat els fets del seu entorn familiar", us haurieu de treure, mínim, el nivell C de català perque això és vergonyós que algú pugui escriure'l tant malament en un mitjà de masses.

#9 Vlac, Barcelona, 07/08/2014 - 11:12

No pido que uséis el intelecto alguna vez, además del sentiment.Lo que no puede ser no puede ser...
Pero si tuvierais un poco de decencia, la consecuencia sería que el procés estaría tocado de muerte.

#9.1 Xipolleig, Barcelona, 07/08/2014 - 12:19

Si tinguéssiu decència no demanaríeu que els catalans seguissim en l'invent espanyol, en la judicatura, després dels escàndols de la família reial, del partit del govern, dels ERES a Andalusia..
Us demano una mica de seny i que aparteu les vísceres, introduïu racionalitat al debat

#9.2 Vlac, Barcelona, 07/08/2014 - 13:32

Querido Xipolleig: Lo Catalán- independentista parece de Calanda por el surrealismo: Jordi Pujol que todo apunta a que es un chorizo, tiene protección de los mozos de escuadra y Victoria Alvarez que ha tenido los ovarios más grandes de España, no.
Aneu a pastar fang!!!!......

#8 unborreguuu, de poble, 07/08/2014 - 11:10

ostia tu,ara deixen tot en mans de la manifestació del 11 de setemebre .la pregunta es..farà l'anc , ciu i erc el mateix que han fet fins ara , es a dir ,exagerar per no dir manipular LES XIFRES DEL MANIFESTANTS.per cert , pujol no es cap parallamps ES L'EXEMPLE CLAR I CATALA DE COM HA FUNCIONAT CAT