Publicitat
Política · 22 de Gener de 2014. 14:51h.

Rivera afluixa després del cas Cañas

Mas: "Tant de bo, doncs, les seves futures intervencions siguin tan constructives com les d’avui"

Rivera afluixa després del cas Cañas

Albert Rivera

El president de Ciutadans (C’s), Albert Rivera, ha afluixat durant la sessió de control al president de la Generalitat després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) hagi admès a tràmit una querella contra el Jordi Cañas per del presumpte delicte de frau fiscal.

El líder de C's ha proposat “un acord al Parlament amb tots els Grups Parlamentaris per demanar a Rajoy que compensi a les comunitats autònomes la pujada de l’IVA sanitari”, després que el govern d’Espanya hagi anunciat la intenció d’apujar aquest impost del 10% al 21%.

Artur Mas, durant el seu torn de resposta, ha manifestat que "tant de bo, doncs, les seves futures intervencions siguin tan constructives com les d’avui". "Si vostè provoca que hi hagi aquest acord, nosaltres hi donarem suport, sobretot per una cosa", ha afegit.

"No sé què ha passat -ha dit-, però ja era hora. Ja era hora que per part del senyor Rivera, en alguna intervenció, a part de criticar-ho absolutament tot, i de denunciar coses per tot arreu i per tots els cantons –moltes vegades sense pràcticament cap base, per cert–, doncs avui hi hagi aquesta proposta tan positiva, cosa que és absolutament simptomàtica, que celebrem, i que nosaltres aplaudim".

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#15 JosepPages(Cardedeu , VALLES ORIENTAL, 22/01/2014 - 20:00

EL CAS CAÑAS , va a favor del P.P. al P.P. Català ja que Ciutadans de Albert Rivera pujaba molt i treia molts vots al P.P. per aixo crec quel Govern Espanyol Va fer saber aixo de Cañas per perjudica a Ciutadans he i ajuda al P.P. de Catalunya .

#14 spanish, Madrid, 22/01/2014 - 19:07

si Cañas debe irse por la querella admitida en su contra Rosell tambien no ? tambien le han admitido una querella en su contra

#14.1 Que plegui el quinqui president del Hospitalet, Sabadell, 22/01/2014 - 20:22

Si, demà al matí Rosell dimitirà del seu càrrec de diputat al parlament de Catalunya, i de la direcció del seu partit.. Pobres colono's, apart de fer el ridícul i mostrar el vostre gran complex d'inferioritat, poca cosa més podeu aportar a Catalunya, inadaptats.

#14.2 Diferències, bcn, 23/01/2014 - 19:30

Ai, Spanish... ja veus, Rosell dimitirà.
Encara hi ha "classes"... Què farà Cañas, a part de dir tonteries al Parlament?

#12 Kropotkin, Vic, 22/01/2014 - 18:28

Albert Rivera y Carina Mejias militaron en el PP, y no lo abandonaron por ser corrupto, si no por ser poco anticatalan...jua, jua...bueno, os dejo, q sale el Cañas en Intereconomía hablando de corrupción, regeneración de la fina...jua, jua

#10 quim, girona, 22/01/2014 - 17:21

El sr Mas cada dia que pasa va guanyant mes punts a marxes forçades!!!!.....un senyor quant lataquen i un senyor quant te loportunitat de contestar...

#10.1 Bromo, bcn, 22/01/2014 - 17:55

Y un señor a la hora de ser beneficiario...

#10.2 manel, bcn, 22/01/2014 - 18:00

l'Ùnic beneficiari es tu Bromo ja que tens subvenció del CNI, que per desgracia paguem tots... almenys per ara.

#9 Precaució elemental, bcn, 22/01/2014 - 17:06

Crec que és molt convenient que els polítics puguin ser confrontats amb les seves accions. És una precaució elemental. Potser ara, més d´una persona de bona fe, es replantejarà qui admira, de qui es fia i a qui pensava votar. No haver tocat poder dóna avantatge, però... cal no creure cegament res.

#9.1 Pere Prats, Sants, 22/01/2014 - 18:15

Certament, però aquest i altres politics tenen dos maneres de funcionar, quan estan a la oposició: Contundent, incisiu, intransigent. I quan estan governant: Flexible, condescendent, prudent. Cap de les dues actituts et garantitza tenir al davant un bon politic.