Publicitat
Política · 2 de Març de 2017. 11:48h.

Rivera recorda que "uns militants d'ERC" el van amenaçar de mort

Van ser condemnats a menys de dos anys de presó i tres mil euros de multa

El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha estat entrevistat per Bertín Osoborne a ‘Mi casa es la tuya’ (Telecinco), on ha recordat les amenaces de mort que han patit tant ell com la seva família, motiu pel qual va arribar a pensar en "tirar la tovallola".

Rivera ha recordat que estava en una reunió a Valladolid quan la seva família el va avisar de l'arribada d'un paquet a casa amb una amenaça de mort. "En el paquet hi havia una foto meva i una bala sense percutar al front acompanyades d'una carta assegurant que si no abandonava Catalunya en tres mesos em mataven", ha explicat.

Les autoritats van descobrir que havien estat "uns militants d'ERC de la Garriga" que van ser condemnats a "1 any i 9 mesos de condemna". "No van anar a la presó perquè es va pactar just al límit dels dos anys. Em van donar tres mil euros d'indemnització per danys morals i els hi vaig donar a l'Associació de Víctimes del Terrorisme".

"A molta gent al País Basc o a Catalunya els sonarà amb graduacions diferents, però pel fet de defensar la unitat d'aquest país jo no ho anava a tolerar", ha apuntat. També ha recordat que uns antics companys del seu institut "van posar una diana a la botiga dels meus pares".

Rivera
Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#13 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 03/03/2017 - 10:53

“L'últim cas succeït a Benidorm no és una cosa aïllada. És fruit de la intolerància i el menyspreu amb el qual hem de conviure els ciutadans del País Valencià per expressar-nos en la nostra llengua”, ha explicat el representant de Compromís al Parlament Europeu, Jordi Sebastià

#11 Joel, Bcn, 02/03/2017 - 16:26

Jo vaig entendre el missatge, "uns militants d'Esquerra el van amenaçar", que realment pretenia difondre que tots els sobiranistes són gent dolenta. Però no va dir res que 2 milions de persones sobiranistes es manifestin cada any civilitzada i pacíficament

#10 Ajo y Agua, Bcn, 02/03/2017 - 15:05

Un dia aquest paio faria bé en sotmetre's a una anàlisi de cabell... ens treuria de molts dubtes :-)

Ajo y agua!
//*//

#9 Alejandro, Barcelona, 02/03/2017 - 14:57

Vi la entrevista a Rivera. Me pareció ante todo, un tío honesto, con ganas de que cambien muchas cosas buenas para el ciudadano, una persona cercana pero, tiene un defecto: no es independentista y eso los del procés no se lo perdonan. ¡¡grande Rivera!

#8 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 02/03/2017 - 13:43

Catalanofòbia: Dos agents de la Policia Nacional (espanyola) denunciaren un pare a Benidorm, quan recollia el seu fill a l’escola, per dirigir-se a ells en català. Els fets van ocórrer el passat dimarts, segons publica el diari Información.

#8.1 Alejandro, Barcelona, 02/03/2017 - 14:54

Coñe Jordi, ya está bien, tío. Cualquier actuación contra el gamberrismo,y la intolerancia si viene de manos de los indepen. es LIBERTAD DE EXPRESIÓN pero si viene de manos de los contrarios, es CATALANOFOBIA, PERSECUCIÓN, FASCISMO.¿A qué coño jugáis?

#8.2 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 02/03/2017 - 21:51

Alejandro. Visca les forces repressives espanyoles? Pensava que tots els "espanyols" són iguals davant de la llei? Es veu que uns són més iguals que d'altres, sobretot els qui parlen castellà, la llengua dels tribunals repressius.

#8.3 Alejandro, Barcelona, 02/03/2017 - 22:58

Menuda chorrada dices Jordi. Tú hablas de justicia diferente? Tienes razón: ¿Cuantos años hace que se destapó la mafia de J. Pujol? Creo que cinco o seis, y ahí están, gozando de la vida y libres como pájaros, bueno, como pajarracos.