Publicitat
Política · 2 de Setembre de 2015. 18:25h.

Rivera veu “irregularitats” en el fet que CDC sabés el registre

“La història que ha explicat Artur Mas és una defensa judicial pura i dura, però políticament és insostenible”

Rivera veu “irregularitats” en el fet que CDC sabés el registre

Una imatge d'Albert Rivera

El president de Ciutadans (C’s), Albert Rivera, ha dit que és una “irregularitat” el fet que Convergència estigués al corrent del registre que va fer la Guàrdia Civil a la seu del partit el divendres passat.

“Ha sorprès que ell mateix assumeixi que ho sabien des d’abans, la qual cosa per un escorcoll o per una operació policial el fet que alguns senyors que tenen suposadament amagades proves en una seu siguin avisats prèviament no sé si això també és una irregularitat”, ha assenyalat.

Rivera també ha criticat les explicacions donades pel president de la Generalitat, Artur Mas, afirmant que “la història que ha explicat Artur Mas és una defensa judicial pura i dura, però políticament és insostenible”.

Publicitat
Publicitat

38 Comentaris

Publicitat
#20 Josep Maria, barcelona, 04/09/2015 - 06:27

LLavors que demani la copmpareixença al Parlament dels Ministre De la Plicia ho del De Justicia, axií de matar el missatger és mes Tipic del Avis del dirigents de PP( els Franquistes)

#20.1 Hector, Bcn, 04/09/2015 - 08:37

Jajajaja, demanar compareixensa als seus?? X'DD per favor....si un unionista la caga i un indepe es beneficia, el que es critica es que s'hagi beneficiat l'indepe. No pas que algu que te la obligacio de guardar el secret de sumari el violi... Aquest no... La responsabilitat recau en la prensa xDD

#19 Tuies, BCN, 03/09/2015 - 23:57

Trols estúpids: Convergència roba als espanyols, mai ha robat ni robarà als catalans. Rucs. Imbècils.

#18 Enric, Barcelona, 03/09/2015 - 09:49

No haver avisat a tots els mitjans, tros de suro!

#18.1 laila, bcn, 03/09/2015 - 12:51

Aquests distingeixen entre filtradors de confiança i filtradors dolents. No es queixen que surtin als diaris documents en secret de sumari.

#18.2 Enrique, Barcelona, 03/09/2015 - 16:12

¿Quieres decir que los medios de comunicación están controlados por Convergencia?

¿Es eso legal?

#18.3 Hector, bcn, 04/09/2015 - 00:15

No tienen porque estar controlados para darle informacion, sencillamente que haya alguien en ese medio que sea afin a CDC, igual que en CADA MEDIO hay periodistas o directores afines otros partidos. Insinuas que no es asi en todos y cada uno de ellos?

#17 Carlos Gomez, Bcn, 03/09/2015 - 09:03

Quan surti el seu camalic pseuodcomunista als debats electorals no caldra ni tants sols polemitzar amb ell.
Mostrant.li els videos de la Guardia Civil entrant a la seu de CdC i de la compareixença d´ahir ja n´hi haura prou.

#17.1 Hector, bcn, 03/09/2015 - 13:58

I la resposta sera simple, qui ha filtrat documents de secret de sumari, i qui va alertar a la prensa d'una actuacio policial i judicial en secret de sumari? SI algu no hagues violat aquest secret cdc no se n'hagues enterat, pero algu ha violat les seves obligacions. I culpeu a qui li ha arribat...

#17.2 Pope, BCN, 04/09/2015 - 19:28

#17.1Hector,

no ti matis, el senyor Carlos Gómez no ho pot entendre. Li passa com Franco que veia comunistes, catalanistes i maçons arreu. Ell, amb els comunistes, els independentistes, els catalanistes i la Guàrdia Civil, ja en té prou. Li agrade el circ i si és contra Catalunya molt millor.

#16 Carlos Gomez, Bcn, 03/09/2015 - 03:20

malifetes de joventut i quan la Guardia Civil duia bigoti, tricorni i es pasava al dia al bar bebent barrejas, fumant caliquenyos de gorra i no hi havien trituradores de paper.