Publicitat
Política · 15 de Juliol de 2015. 15:06h.

Romeva afirmava que "no aniré a una altra llista diferent d'ICV"

El candidat li va dir a Joan Herrera que "no pateixis que no aniré a cap altra llista"

Romeva afirmava que "no aniré a una altra llista diferent d'ICV"

Romeva, amb Junqueras, en una foto d'arxiu

El cap de llista de la candidatura independentista pactada entre CDC, ERC i les entitats civils, Raül Romeva, va afirmar que “no aniré a una altra llista diferent d'ICV, però puc treballar amb altres formacions.

El passat 3 de març, després de donar-se de baixa, va manifestar en una entrevista a Cataluya Ràdio que “la meva etapa legislativa ja està acabada i per respecte a ICV no seria raonable. Ja l'hi he dit a Joan Herrera: 'no pateixis que no aniré a cap altra llista'".

Finalment, Romeva va afegir que “una altra cosa és que pugui treballar en espais amb altres formacions amb objectius compartits, o des del punt de vista institucional”.

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#15 Mesetario, Meseta, 16/07/2015 - 17:46

Pues nada, si al mesetario Romeva le sale bien jugada, posiblemente necesite pasaporte dentro de poco si quiere visitar su mesetaria localidad natal.

#13 On és la contradicció?, Bcn, 16/07/2015 - 10:29

?No aniré a una altra llista diferent d'ICV, però puc treballar amb altres formacions?. ?Una altra cosa és que pugui treballar en espais amb altres formacions amb objectius compartits, o des del punt de vista institucional?. Un independent en una llista no encapçalada per cap partit.

#13.1 Araceli Camara Batlle, Sant Climent de Llobregat, 16/07/2015 - 13:43

O presuntament eres Raúl Romeva o familiar o amigo suyo. Otra posibilidad es que seas un valor en alza por tu comentario político al que le das un envolotio de lógica. ICV comparte con CDC que son partidos, igual que comen en el restautant del Parlament y que usan los mismos servicios. En poc más

#13.2 Araceli Camara Batlle, Sant Climent de Llobregat, 16/07/2015 - 13:45

demás, da mucho que pensar. Es como no es contradictorio descubrir un crecepelos, venderlo por titerra mar y aire y ser calvo a perpetuidad como el Sr. Romeva. El quiere ser calvo y quiere ganar dinero a través de las ventas de su producto. Anda ya, vete / id con ese huesto a otro perro.

#13.3 Mesetario, Meseta, 16/07/2015 - 17:48

Pues yo diría que decir que no va a ir en una lista distinta de ICV es contradictorio con ir en una lista distinta a la de ICV.

#12 Hehehe, Barcelona, 16/07/2015 - 09:40

I això és tot el que heu pogut trobar contra el Romeva? Perquè això és notícia i la seva trajectòria com a "l'eurodiputat més actiu" no ho és? Aquest diari és "imparcial"? Hehehe.

#11 Estem contents, bcn, 15/07/2015 - 23:04

Un gran cap de llista. Romeva no s´ha afiliat a cap partit diferent d´IC-V. Tal i com va dir. Però és un gran cap de llista unitària. Té experiència política, és molt treballador, és honest... i guapo i tot!

#9 Carlos Gomez, Bcn, 15/07/2015 - 19:54

El gremi dels vividors patriotics es l´unic que no esta patin la crisi aqui a Terra Santa. Aixo ja sembla el Silicon Valley del parasitisme.
Si es tracta de reinventarse o treballar, no hi ha color.