Publicitat
Política · 9 de Novembre de 2012. 08:40h.

Rosa Díez ‘punxa’ a Barcelona

Una trentena de persones assisteixen a l’inici de campanya d’UPyD

Rosa Díez ‘punxa’ a Barcelona

Rosa Díez, penjant el cartell d'UPyD

Una trentena de persones han assistit aquest dijous a la visita a Barcelona de la presidenta d’UPyD. Rosa Díez ha protagonitzat, aquesta mitjanit, la penjada del cartell amb què el partit ha donat el tret de sortida a la seva campanya electoral.

“L’expectació a UPyD se sol donar el dia després d’unes eleccions”, ha manifestat la dirigent. El partit, que presenta l’assalt al Parlament de la mà de Ramon de Veciana, ha mostrat aquesta nit el lema d’inici de campanya: ‘No a la independencia’.

Díez ha destacat “el debat tapat dels polítics catalans” per al·ludir al procés independentista, i ha considerat que “si plantegen el referèndum fora de la democràcia, per què no s’haurien de saltar la llei també per treure les pensions?”.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#13 José Miguel, Barcelona, 10/11/2012 - 16:44

Vaya, pues es verdad. Me he estado mirando el programa de UPyD y es patético. ¿Es así como piensan ganar adeptos? Yo soy de izquierdas y tengo claro que a estos tíos no les voto.

#12 Cèlia, Barcelona, 10/11/2012 - 15:01

Així, així, repartidets els vots... millor... peperos, C's, Rosa's Díez boys and girls... Sabina (ai no! Que no és un partit)...i psc-psoE!

#11 Marta, Gavà, 09/11/2012 - 17:49

UPyD se está derechizando por momentos. Sólo hace falta ver el programa que han presentado. Los nacionalistas lo tendrán muy fácil hasta que no aparezca un partido de izquierdas que se les oponga.

#11.1 Ortiz, BCN, 10/11/2012 - 10:13

Ser de derecha es Cataluña no es un inconveniente sino una ventaja, la mayoria de la población va avotar a CIU y a los nacionalistas. CIU es neoliberal, y el nacionalismo una ideología de derechas. Pinochet, Franco, Musolini, Videla etc eran grandes nacionalistas. La izquierda es internacionalista.

#9 Santi Capellera i Rabassó, Barcelona, 09/11/2012 - 14:07

Hahahahaha! I què es pensava aquesta fatxa? Si és que són increïbles aquests! Son el pur franquisme, més a la dreta que el PP, més totalitaris, xovinistes, xenofobs i unitaristes que els del FN Le Pen. Quina colla, en Cantó, en Pombo, aquesta i quatre atlàters més de la "unidad patria". Au!!

#9.1 Ortiz, BCN, 10/11/2012 - 10:44

El insulto es el razonamiento de quien no tiene mejores razones. Lo que caracteriza al fatxa o al fascista es la intolerancia hacia quienes no comparten su credo y a emplear la mentira como argumento. Otra característica es que aunque se comportan como fatxas ignoran que los son.

#8 Deixeu-nos tenir els nostres, propis espanyolistes, 09/11/2012 - 13:24

A Catalunya ja tenim els nostres propis nacionalistes espanyols, Ciutadans, espero que UPyD partit centralista, madrileny i espanyolista a més no poder no entri al Parlament de Catalunya. Inclús en això hi ha una lluita espanya-Catalunya.