Publicitat
Política · 10 de Novembre de 2011. 19:37h.

Rubalcaba insta a "cuidar el català" a Maó

"Cuideu-lo, si us plau, perquè hi ha a qui no li agrada molt"

Rubalcaba insta a "cuidar el català" a Maó

Rubalcaba, al míting de Maó

El candidat del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, ha instat a defensar el català en un míting a Maó. L'exvicepresident del Govern espanyol ha assegurat que "valoro com estimeu la vostra llengua, que és una part del patrimoni cultural tan important com el patrimoni natural".

"Cuideu la llengua, que és molt important. És importantíssim tenir una altra llengua. És importantíssim parlar català. Cuideu-lo, si us plau, perquè hi ha a qui no li agrada molt", ha afegit en referència al Partit Popular.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#4 Kropotkin, Vic, 11/11/2011 - 08:05

Rubalcaba: Os mereceis lo que os acabará pasando. Aunque no habrá Justicia hasta que todos los del PSOE esten en el paro...

#3 daniel, oviedo, 11/11/2011 - 00:05

¿y al castellano en cataluña y baleares quién lo cuida, rubalcaba?

#3.1 Maribel, Mao, 11/11/2011 - 09:54

No hace falta, solo con mirar la televisión, ir al cine, leer etiquetas comida, ... ya practicamos de sobra el castellano.

#3.2 pepe, andorra, 11/11/2011 - 11:25

Maribel, gracias por tus limosnas, pero lo q quiero es decidirlo yo mismo sin q nadie lo haga por mi. Si tu crees q practicar un idioma es eso, alla tu, eres libre de ser un esclavo. LA Constitucion española dice q el español es el idioma oficial y existe el deber de conocerlo y el derecho a usarlo

#3.3 Joanjo, bcn, 11/11/2011 - 13:50

PEPE tú lo has dicho, existe el deber de conocer y usar el español. El español. No el castellano. Tanto es españól el catalán como el castellano. El castellano hay que imponerlo en Madrid, no en Catalunya.

#3.4 Gerard, Barna, 11/11/2011 - 18:26

El castellà té una salut de ferro a Catalunya i a Balears, cosa que no es pot dir del català. Ja que t'importa una merda, només ho explico per a que no manipulis.

#3.5 Oriol2, BCN, 11/11/2011 - 20:15

¿Y quién cuida al chino en el Tibet, Daniel? ¿Quién cuida al hebreo en Palestina? ¿Quién cuida al ruso en Chechenia? ¿Y al árabe marroquí en el Sáhara Occidental?
Por cierto, ¿quién cuida al castellano en Asturias?

#3.6 Oriol2, BCN, 11/11/2011 - 20:16

Aún te diría más, Daniel: ¿para qué coño tenemos que cuidar al castellano?

#2 Joan, Barcelona, 10/11/2011 - 23:47

Senyor Rubalcaba. El seu govern considera el català i el valencià com a llengües diferents. Un exemple es pot veure a www.aeat.es, però n'hi ha molts més. Si us plau, no sigui tan cínic. Ja no dic que cuidi el català, que com espanyol, segur que n'és incapaç, però almenys calli.

#1 pepet, barcelona, 10/11/2011 - 23:33

Populisme patètic.

#1.1 Gerard, Barna, 11/11/2011 - 18:23

Ho diu com si fos un pària que passés per allà i no el candidat a president del govern. Efectivament, patètic.