Publicitat
Política · 17 de Novembre de 2020. 10:41h.

Rufián acusa JxCat de guerra "bruta"

Tracta el soci de govern d'hereus del "règim del 78"

Rufián acusa JxCat de guerra "bruta"

El portaveu d'Esquerra a Madrid, Gabriel Rufián, ha acusat Junts per Catalunya de guerra "bruta" i ha tractat la formació que lidera Carles Puigdemont d'hereus del "règim del 78".  Rufián ha manifestat en un tuit que "tothom sap quins van ser els actors del Règim del 78 a Catalunya" i ha afegit que són "els mateixos però amb una altra bandera".

El dirigent d'ERC ha advertit que "la campanya del 14F serà la campanya més bruta de la història". En aquest sentit, ha remarcat que "guanyar als seus hereus no sortirà gratis". "La bona, és que ja sabem com fer-ho", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#18 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 18/11/2020 - 00:22

"Regimen del 78" dice el niñato. Mírate al espejo, que tu eres del Régimen golpista separata, y golpista tu mismo. Además de coautor de la infame y criminal Ley Cerdaa-Rufiana.

#17 gurguri, Barcelona , 17/11/2020 - 20:39

En las próximas elecciones cualquier opción bipartito,tripartito , que pueda apartar a estos indepes del Govern sera lo mejor para todos los catalanes.

#16 País estrany, Chez Fangue, 17/11/2020 - 20:11

Potser no hi ha cap país al mon governat per una colla d'incompetents a les diverses satrapíes com el nostre. una colla de semianalfabets sense cap mena d'experiencia laboral que repeteixen constantment l'axioma de les maldats d'un règim ja desaparegut i que ells mateixos no han viscut .

#15 JORDI MARTINEZ LOPEZ, L'H, CAT, 17/11/2020 - 18:03

Tot català té el deure i l'obligació de parlar en català
després, si té temps, hobbys, etc pot aprendre altres idiomes, com l'anglès, francès, alemany, italià, lituà, estoni, rus, swahili, urdú, xinès, japonès, castellà...
per això té a la seva disposició Escoles Oficials d'Idiomes o centres privats...

#15.1 Pan con tomate y jamón ibérico, Salut i Tabarnia...!!, 17/11/2020 - 18:49

#JORDI MARTINEZ LOPEZ - El menosprecio que haces de tus ancestros, evidentes con esos apellidos, te retrata... ¿el Castellano al nivel del urdu...? Queda claro que necesitas limpiar los zapatos del catalanismo con mas ahínco para que te permitan servirles... Típico de acomplejados, conversos, colaboracionistas y asimilados...

#14 TRIPARTIT 2.0, TRIPARTIT 2.0, 17/11/2020 - 14:28

Ante la próxima debacle electoral de la Derecha Separatista Catalana, ERC ya está allanando el terreno para formar un futuro gobierno con PSC y PODEMOS, es decir, TRIPARTIT 2.0

y no será ninguna sorpresa! pues estos partidos ya gobiernan juntos en Madrid (junto con CIUDADANOS y BILDU-ETARRAS, es decir, un Penta-Partito en ese caso)

#14.1 Mode Ironic ON, bcn, 17/11/2020 - 15:46

Orgulloso de dejar el PP y votar a CIUDADANOS para que apoye el gobierno social-comunista-separatista-e tarra !

Orgulloso de dejar el PP en Barna y que Manuel Valls apoye a la comunista bolivariana perrofláutica !

Creo que en las próximas elecciones Ciudadanos va a arrrasar y tanto PP como VOX no se comerán ni los mocos!

#14.2 Historiador, UAB, 17/11/2020 - 15:51

Tripartit 1.0: de 2003 a 2010, con pacto de ERC, PSC e ICV (entonces los Comunistas se llamaban "Iniciativa per Catalunya" y ahora se llaman "Comuns"o Podemos), con una primera presidencia de Pasqual Maragall (03-06) y una segunda de José Montilla (06-10), pero esta vez ERC será la primera fuerza, por tanto el presidente será de ERC

#14.3 Els comuns/as, Chez Titole, 17/11/2020 - 20:03

Als anys cinquanta encara hi havía pisos amb COMUNES, es tratava de dipòsit amb un forat on es depositàven els cagarros i al poc temps fotia una catipent de cal deu. A ra els comuns i les comunes son partits polítics que tambè puden d'alló més.