Publicitat
Política · 7 de Desembre de 2015. 15:32h.

Rufián es queixa que l'entrevista a TV3 hagi durat només "sis minuts"

"No té cap sentit que es facin servir criteris polítics per sobre dels periodístics"

Rufián es queixa que l'entrevista a TV3 hagi durat només "sis minuts"

Gabriel Rufián

El cap de llista d’ERC a les eleccions generals, Gabriel Rufián, ha lamentat que l’entrevista a TV3 hagi durant només "de sis minuts" en compliment dels criteris de la Junta Central Electoral que obliga als mitjans públics a aplicar la política dels blocs durant tota la campanya arran d'una denúncia del PP.

“Em sembla absurd que aquesta entrevista hagi estat de sis minuts. No té cap sentit que es facin servir criteris polítics per sobre dels periodístics”, ha dit al final de l’entrevista sobre les normes que regeixen la informació electoral durant la campanya.

Rufián, d’altra banda, ha explicat que aniran al Congrés dels Diputats “perquè és un espai de poder que si no ocupem nosaltres, ocuparà algú altre” i ha definit la presència d’ERC a les Corts espanyoles com “una mena de delegació diplomàtica d’una nova República Catalana”. 

Finalment, s’ha queixat de la presència mediàtica d’alguns candidats, en concret d’Albert Rivera, de qui ha dit que “només li falta sortir en un programa de cuina”, mentre d’altres opcions a penes són presents als mitjans.

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#30 Alfredo, Sant Cugat, 08/12/2015 - 11:39

El colmo de los colmos es quejarse de que en TV3 se impongan criterios políticos, esto parece un chiste de un monólogo del Club de la Comedia. Rufián, donde has estado todos estos años????

#29 E. Ramos Despujol, Santa Perpètua de Mogoda, 08/12/2015 - 09:22

leí que habías estudiado ciencias sociales y jurídicas algo de economía. Quizás parte de la crisis es la mala formación del show bussiness universatario, con la aparición de universidades a tuti pleni y para tener clientela en muchas se baja el nivel. Reitero quizás seas exponente de ello. He dicho.

#28 E. Ramos Despujol, Santa Perpètua de Mogoda, 08/12/2015 - 09:19

creo que lo explican en primero de carrera o en formación profesional, que se mueven por la obtención de beneficios. Igual en el extranjero para ti para mi mi país, tiene más tirón de audiencia. O igual buscan alguna regulación legal que favorezca sus intereses. Y te espeto lo de los estudios porque

#27 E. Ramos Despujol, Santa Perpètua de Mogoda, 08/12/2015 - 09:17

fe o la fe del converso, ese misticismo, esa intelectualidad que disipas, rascas y ves que todo es one more lie, es decir una mentira más. Que a ti te va biem perfecto pero no embauques a los demás. Amigo lo de Rivera es enfermizo por tu parte: tu no eres nada fotogénico, las cadenas privadas yo

#26 E. Ramos Despujol, Santa Perpètua de Mogoda, 08/12/2015 - 09:15

tan cacareado,del Estado Español, quedará más que en evidencia, que todo fue un montaje para enchufar tus labios al pilón del dinero fácil, dado de donde vienes. Todo legal pero la mierda pa' los demás: trabajos mierda con sueldos mierda en igualdad de experiencia y titutlación. Esa conversión de la