Veïns de Santa Coloma han reconegut el seu escepticisme sobre la possible candidatura a les eleccions municipals del dirigent d?ERC, Gabriel Rufián, durant una visita del director d'e-notícies, Xavier Rius, a la ciutat.
Cap no veu l'actual diputat com a alcalde, a més de posar en dubte l'arrelament del dirigent d'ERC a la ciutat. “L'última vegada que es va veure Rufián per Sant Coloma és quan Tamudo jugava a la Gramanet”, ironitza un veí, que considera que les opcions del diputat “són limitades”.
Un altre mostra el seu convenciment que “Rufián no sortirà” i recorda que “això és terreny socialista”. “Que guanyi algun regidor més que un altre pot ser possible, però... tot i ser de Santa Coloma no té bon cartell”, apunta.
De la mateixa manera, assenyala que Rufián “és independentista i això la gent aquí no ho veu bé. Hi ha molt immigrant i ells no ho entenen”.
"Al centre hi ha més gent que vota ERC i Junts, però a la perifèria, els barris hi ha molt immigrant i no entenen el perquè de l'independentisme", diu.
“El primer que ha de fer és explicar el seu programa”, afirma, a més de sentenciar que “serà difícil enderrocar la Parlon. Ho està fent bé i ho dic jo, que no sóc votant socialista”.