Publicitat
Política · 15 d'Abril de 2016. 18:26h.

Rufián proposa il·legalitzar el PP

El diputat d'ERC diu que “no es un partit, és una maquinaria de corrupció”

Rufián proposa il·legalitzar el PP

Gabriel Rufián

El diputat d'ERC, Gabriel Rufian, ha afirmat que "si s'ha d'il·legalitzar algun partit, aquest ha de ser el Partit Popular" a conseqüència dels casos de corrupció que afecten la formació. Rufián ha afegit que el PP "no és un partit, és una maquinària de corrupció". I és per això, que el republicà ha demanat la dimissió del president del PP, Mariano Rajoy.

Rufián creu que la renúncia del ministre d'Indústria, José Manuel Soria, i la detenció del secretari general de Manos Limpias, Miguel Bernard, son una mostra de "la desintegració d'un Estat espanyol". Davant aquest fet el diputat ha fet “una crida als republicans espanyols per indicar-los una vegada més que el veritable canvi i la veritable revolució es diu procés d'autodeterminació català".

El republicà ha criticat que Rajoy parli de "casos aïllats o quatre granotes que li han sortit malament". "Per dignitat, decència i sentit democràtic hauria de dimitir", ha reblat.

Publicitat
Publicitat

62 Comentaris

Publicitat
#42 Jordi B R, L'H, 17/04/2016 - 14:42

Algo debe tener de bueno, cuando cada vez q abre la boca saltais como lobos rabiosos.
En cambio cuando habla Arrimadas pasa tan inadvertida....
Rufian endavant!!!!!

#41 Carlos Gomez, Bcn, 17/04/2016 - 12:04

Veient el que aquest element o el Reyes representan ....
¿ Com se li poden inculcar a la canalla valors tant esencials com la dignitat, la honestitat, la coherencia o el compromis ?
I sobre al cultura del esforç ?
El que esta fent aquesta gent es demolidor.

#40 Maria Garcia Lopez, Más d lo mismo sectarismo demagógico, 16/04/2016 - 23:10

Si. Y de paso q ilegalice a todos los catalanes q NO somos separatistas
Guste o no el.PP es democrata! Los comunistas NO
Ni unionista ni sandeces Española pq he nacido en España, catalana pq he nacido en Cataluña. No me gusta un sitio pequeño dominado por caciques

#39 rubén, Barcelona, 16/04/2016 - 19:58

Espanyolisme = Corrupció = Manos Limpias jajajajaja

#39.1 Ciudadano X, Barçalunya Qatar Foundation, 16/04/2016 - 22:13

Mario Conde a la cárcel y los Pujol que esconden 3000 millones en el extranjero, en su casa. Menuda mafia hay aquí que no se atreven a meterle mano. Ríete de la mafia napolitana. Aquí el robo estaba institucionalizado y normalizado.

#39.2 Maria Garcia Lopez, Más d lo mismo 17 autonomías sectarias, 16/04/2016 - 23:15

España NO es: Manos Limpias ni Ausbanc, ni Adicae, ni PSOE, ni PP ni corrupción...vivimos 52 millones y no todos somos corruptos, en las 17 autonomía hay más gente honrada q corruptos . Respete y será respetado!
De lo contrario pensáremos q es un bárbaro mequetrefe metemierda!
Lo es?

#39.3 don Pelayo, Barcelona, 16/04/2016 - 23:20

Puestos a decir chorradas:

Ruben=independentista= ETA

te hace gracia?

#39.4 Manganet , Barcelona, 17/04/2016 - 15:43

@ Maria Garcia López ( #39.2):



Diu "España NO es: Manos Limpias [...] ni corrupciòn " ; en canvi, diu (a #40
) que Catalunya és "un sitio pequeño dominado por caciques".

Admirable afany d'objectivitat, ponderació i equanimitat.

#38 Carlos Gomez, Bcn, 16/04/2016 - 19:25

Come posible que ni a HM,ni al Corte Ingles, ni a la empresa de RRHH´s o nomes li pagaven 1.000 euros,ni tans sols a Santa Coloma on va neixar aquest prodigi de la gemologia s´adonesin del que tenien entre mans i hagues de ser el partit dels benachs i de les forcadells nomes qui descobris la seva v