Publicitat
Política · 8 de Desembre de 2015. 11:02h.

Rufián va deixar la feina per cobrar de l'atur

El candidat d’ERC explica que ho va fer per dedicar-se a la política

Rufián va deixar la feina per cobrar de l'atur

Rufián

El candidat d’ERC a les eleccions generals, Gabriel Rufián, explica en una entrevista a La Vanguardia que “no concebo la política com una professió sinó com una cosa que cal fer en aquest moment”.

“Jo en aquests moments estic cobrant l'atur, vaig haver de deixar la feina per dedicar-me a això i he estat un mileurista precari, com la majoria de joves de la meva generació” assenyala en aquest sentit.

Rufián recorda que “primer vaig descarregar camions de fira i amb 19 anys vaig entrar a treballar a El Corte Inglés. Amb 22 vaig passar a l'H&M, on vaig treballar amb gent de tot arreu del món. Vaig aprendre sobretot que les coses te les has de guanyar”.

El candidat admet que aleshores “somiava amb viure millor que els meus pares”. També considera que la política “és exactament igual que treballar per a l'empresa privada. El desconsiderat ho és a tot arreu”.

“En el moment que ens creiem que som especials ens equivoquem, hi ha molta gent capaç de fer aquesta feina i que estan servint cafès, descarregant camions o plegant roba en un Zara”, apunta.

Finalment recorda que en una junta de Súmate va voler donar-li un cop de puny a José Rodríguez. “Va ser una reunió multitudinària en què es debatien temes complicats. Súmate és la plataforma més transversal de totes, i això comporta circumstàncies de tota mena. Estàvem parlant d'un relleu i hi va haver discussions, però no vam arribar a les mans”.

Publicitat
Publicitat

186 Comentaris

Publicitat
#117 Santi Casacuberta , Lliçà D'amunt. , 11/12/2015 - 10:46

Es mucho más fácil. Sense defensar ni acusar:
Un profesional que fa bé la seva feina comença a implicar-se en activitats sociopolitiques y baixa el seu rendiment. La empresa el vol despatxar i no pagar indemnizació, li fa la proposta, ell accepta, per lo tant decideix, i te dret a atur.

#116 Trinidad, Barcelona, 10/12/2015 - 14:33

Estais confundiendo el paro con el finiquito

#115 marrameu, rupit, 09/12/2015 - 18:32

Quanta bilis, ignorancia i manipulació que corre per aqui. En comprensió lectora l'estat espanyol va fluix, molt fluix i en mentiders va sobrat molt sobrat. Apa i no us feu més mala sang que ho infectar tot.
Ànims Gabriel, desprecian quanto ignoran.

#115.1 Resistencia, Del 3% al ridículo 100%, 09/12/2015 - 21:52

El que ignora que no se puede cobrar el paro si se renuncia voluntariamente a un trabajo es rufián.
El que desprecia la ética, la estética y la vergüenza es rufián.
El que ha manipulado un curriculum es rufián.


La falta de comprensión y bilis se la dejamos a usted.

#115.2 trinidad, Barcelona, 10/12/2015 - 14:31

Estais con confundiendo el paro con el finiquito

#115.3 Iñaki goikoetxea almirantarena, Iruña, 10/12/2015 - 19:03

Señor "marra meu", el único q saca bilis y manipula es usted, no es objetivo, si este señor hace lo q la prensa manifiesta es totalmente ilegal, sea catalán sea de burundi

#114 Torosentado, Barcelona, 09/12/2015 - 16:49

Sólo decir si puedo y no me lo censuran como en varias ocasiones cercanas. Cobrar el subsidio del paro ilegalmente es también corrupción. Si es cierto que este sr dejó su trabajo de forma voluntaria está cobrando el subsidio ilegalmente y sería un presunto corrupto manejando dinero público.

#113 Resistencia, La única duda, 09/12/2015 - 15:56

A Rufián_ Ammanda.
¿Podrías aclarar si en el 2013 ( año en que apareces por vez primera por Súmate y la ANC) ya te habían echado de HM ( único modo de cobrar el paro) por falta grave ( ausencia injustificada al trabajo) ?
O ¿decidiste no ir a trabajar cuando viste otro sustento más rentable?

#113.1 Santi, Lliçà d' amunt , 11/12/2015 - 12:20

Sense defensar ni acusar:
Un profesional que fa bé la seva feina comença a implicar-se en activitats sociopolitiques y baixa el seu rendiment. La empresa el vol despatxar i no pagar indemnizació, li fa la proposta, ell accepta, per lo tant decideix voluntariamente deixar la feina i te dret a atur.