Publicitat
Política · 3 de Juny de 2022. 18:16h.

S'acaba el programa estrella del procés

TV3 cancel·la el Preguntes freqüents per a la propera temporada

S'acaba el programa estrella del procés

El programa Preguntes freqüents (FAQS) de TV3 deixarà d'emetre's a la cadena pública catalana a partir de la propera temporada. Després de cinc anys en antena el programa no serà renovat.

En els seus cinc anys d'emissió el FAQS ha comptat amb tres presentadors, Ricard Ustrell, Laura Rosel i Cristina Puig. Durant els darrers anys el Preguntes freqüents havia estat un programa pròxim a l'independentisme amb col·laboradors com els periodistes Quico Sallés o Pilar Rahola.

Aquest podria haver estat un dels motius de la cancel·lació del programa, ja que el director en funcions de la cadena, Sigfrid Gras, va explicar en l'última compareixença de la CCMA al Parlament que TV3 està intentant que la política es quedi als informatius.

A més, malgrat que el Preguntes freqüents va obtenir bons números d'audiència durant els seus primer anys, en els darrers mesos ha patit una davallada. De fet, el programa ja no acostuma a publicar les dades d'audiència al seu Twitter com era habitual. En els darrers programes tan sols hi ha hagut una excepció. Va ser en l'emissió del 21 de maig, amb el comissari Villarejo com a convidat. En aquell programa el FAQS va aconseguir 228.000 espectadors i poc més del 16,2% de share, segons van compartir en el seu compte de Twitter.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#17 Senen, Tarragona , 06/06/2022 - 17:27

El pruses se ha llevado por delante al FAQs!!
Es que todo lo que toca o todo al que toca acaba destruido, dañado, arruinado, en la cárcel, estresado o con secuelas y a un gran coste personal.
Rahola, Cuixart, Sanchis, Mas, Duran...hasta Manuel Valls ha acabado mal en Francia!
Arrasa con todo!
Pero visca Catalunya i visca el Barsa, collons!

#16 beto, Tortosa , 04/06/2022 - 18:00

A ver dónde recolocan a estos personajillos, como la presentadora del FAQS o su director, que emergieron a la luz al calor del Proceso.
Hay mucha boca que alimentar y, de paso, tapar. No dan abasto.

#15 Telamarinera, Vng, 04/06/2022 - 12:23

Hasta no hace mucho era un negocio de Bonafuente, si ése de Reus, q come de todos pesebres. Si me equivoco, me rectifiquen por favor.
Y ahora de Robles, perdón rebautizado Roures, con una empresa q no lleva a dudas Media-pro.

#15.1 Antifa, L'H, 04/06/2022 - 20:19

Efectivamente un éxito más de la indústria de Buenafuente i de Roures. Una pena que acabe este espacio que daba voz a todo el mundo

#13 salvador fornes, Barcelona, 04/06/2022 - 11:29

Programa nefasto y insultante para el sentido común, y encima presentado por una "bleda" que de periodista tiene lo que yo de astronauta. Que "pleguin" de una puñetera vez y se vayan al cuerno...

#13.1 Dado Esteller, Badalona, 04/06/2022 - 14:27

Pero es simpática, guapa, con unos arcos dentales cuidados e inteligente.
No se proyecten por cobrar sueldos de mierda, madrugando.
Son las prioridades políticas mantener TV3 cobrando bien sus empleados, mayor en número y sueldo que empresas privadas.
La diferencia radica en que las primeras si no ganan cierran y las segundas las pérdidas se

#13.2 Dado Esteller, Badalona, 04/06/2022 - 14:29

sufragan entre todos o aumenta la deuda anual y el déficit acumulado.
Luego no llega para lo que tanto cacarean: el poble, el ciutadà, todo una gran mentira aunque se sea talludito de talla, te pese aquello poco o muchos y el tamaño de lo plural lo mismo, con vello colorido o ya descolorido.

#13.3 Joan , Salou, 26/06/2022 - 12:02

Hola astronautilla....o fantasmilla.... Haré como tú..no tendré respeto. La envidia es muy mala compañía

#13.4 Rosa, Madrid, 14/07/2022 - 23:36

Como estás acostumbrado a ver periodista de alto nivel en espejo publico Ana Rosa Herrera y Farreras (que son cloacas) no me extraña que no te gusten otros periodistas

#12 Martín, Villadecaballos, 04/06/2022 - 07:14

Volveré a ver Tvtres el día que retransmitan las corridas de toros de Cardona.