El nou president del Port de Barcelona, Lluís Salvadó, ha assumit el càrrec aquest dilluns i s'ha mostrat convençut que la causa judicial que té pendent davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) acabarà en no res.
Salvadó està acusat de malversació, prevaricació, falsedat documental i desobediència. De fet, el TSJC va obrir judici oral contra Salvadó per això fa poc més d'una setmana, i el judici està pendent encara d'una data definitiva però podria portar-li a la inhabilitació en el cas de ser condemnat.
L'alt càrrec d'ERC ha assegurat en roda de premsa que "al costat del meu defensa estem convençuts que les acusacions acabaran caient i no treball amb cap calendari que no sigui el del port". "A la justícia saps com entres però mai com a sals", ha subratllat.
Preguntat pel desacord amb l'Ajuntament de Barcelona pel nombre de creuers que acull la infraestructura, Salvadó ha recordat que aquest sector és "estratègic per al país" i ha demanat trobar un punt d'equilibri.
També ha dit que s'ha de trobar "la forma perquè tothom se senti còmode" en el nombre de creuers que arriben a Barcelona i ha apel·lat al diàleg i al consens, encara que ha assegurat que, si no es pot arribar a un acord, "el Port ha de fer la seva política".
Salvadó creu que la seva causa per l'1-O acabarà en no res
"Estem convençuts que les acusacions acabaran caient"

¡A por ellos!
4 Comentaris
La institució del Port seveix per col.locar a la classe parasitària dels partits. Del ventall que han trepitjat aquests despatxos possiblement aquest, obsesiu de les mamelles, que ara pren possesió es el que llueix un curriculum mes vergonyant i miserable. El 1-O ordenava,covardament, a la secretaria "tira els papers per la finestra". Un fariseu!
Otro a cobrar por no hacer nada, absolutamente nada (de puertos, logística, etc., nada de nada) Llego, me siento en mi bonito despacho, y busco en Google "que hace el presidente del puerto de BCN" Luego, un par de amiguetes de asesores (con buen sueldo) y hasta la próxima.
Lo primero, cambie las estibadoras. Están flacuchas.
El puerto de Barcelona, ya lleva tiempo en manos de esta gente, un verdadero desastre para la ciudad, no saben nada de logística y menos de transporte marítimo, y enfrente tenemos a grandes competidores, Nápoles y Marsella, Francia a diferencia de España, no la va a abandonar, y BCN, sin corredor es solo mercado interno, y FR no va a ceder