Publicitat
Política · 28 de Febrer de 2021. 12:36h.

Sàmper contradiu la CUP

"La Brimo no es pot dissoldre"

Sàmper contradiu la CUP

El conseller d'Interior, Miquel Sàmper, ha contradit la CUP i ha assegurat aquest diumenge que la Brimo (unitat d'antiavalots dels Mossos d'Esquadra) no es pot dissoldre. "No pot ser. Estan veient què està succeint a Catalunya. Imagini's que no hi hagués una unitat, es digui Brimo, Brama o Bruma!" ha manifestat el conseller en una entrevista a Rac1.

Sàmper també ha alertat en l'entrevista que "la seguretat dels agents no està garantida, ha quedat evidenciat que no" i ha assenyalat que "no hi ha hagut cap intervenció política perquè no s'utilitzés el foam" durant la passada nit de dissabte a Barcelona.

La CUP va condicionar aquest dissabte el seu suport al nou Govern al fet que es compleixin tres condicions: una reforma del model de Mossos d'Esquadra, un pla de xoc per rescatar als sectors més vulnerables davant de la crisi i reprendre el camí cap a l'autodeterminació.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#6 joan, manresa, 28/02/2021 - 16:15

" Coll-Min ",16:15 h.--- Sr. Miquel...,per la seva propia dignitat política i dignitat personal..la seva sortida es la Dimissió..!!! No per incapacitat..,sinó per estar al servei de forces revolucionaries...,que la seva única missió es Governar o influir el el govern de CAT. El Poble De CAT, agradi o no i amb la seva l'abstenció, n vol axó.

#3 Chris, Lérida (RIP Cataluña), 28/02/2021 - 15:19

Tururú al tripartito de indepes.

#2 Miguel, Hospitalet de Llobregat, 28/02/2021 - 14:01

Lo que diga se la "trae" a la CUP (como a JxCAT) dado que tienes las horas contadas en el nuevo "govern" Mira, como no te pueden cesar en estos momentos, vete con un poco de dignidad y dí lo que piensas de la CUP (y sus "cachorros") y de tu propio partido (que ni te apoya) y de ERC sobre estos temas.

#2.1 Dado Esteller, Badalona, 01/03/2021 - 08:22

En muchos casos, en la actualidad, no en otros tiempos, política es un concepto antagónico a dignidad.
Posiblemente de aquellos lodos estos barros.
Sr. Sàmper: no es lo que ahora está acaeciendo, si no lo que aconteció.
Y todos miraron para otro lado - las personas con responsabilidades de Govern o Gobierno-
Agentes cada vez serán más desafe

#2.2 Dado Esteller, Badalona, 01/03/2021 - 08:24

salvo los fanáticos lazys pazys, porque ven que si pasa cualquier movida se quedan solos - los mandos no se mojan -.
A ellos se les pueden lanzar petardos, cohetes, piedras, adoquines, quemar sus vehículos y ellos han de estar impasibles, al pim pam pum.
Es lo que ha sucedido: esperemos que si la cosa sigue pronto cambien las tornas.
Toda mi

#2.3 Dado Esteller, Badalona, 01/03/2021 - 08:26

solidaridad, apoyo moral al CME.
Las fanáticas y los fanáticos que allá en el CME, en plan independentistas, que al llegar a Ítaca todo será de fabula, que lo vayan borrando de su imaginario.
Espero que por pocos o muchos estudios que tengan, se den cuenta que en esta como en otras ocasiones se les usa y utiliza como moneda de cambio.
Ya que dic

#2.4 Dado Esteller, Badalona, 01/03/2021 - 08:27

cuerpo se creó, en aras a la descentralización estatal, como Policía propia, déjenles actuar señoras y señores políticos.
Toda esta inseguridad, suma y sigue, al posterior hundimiento del tejido industrial, comercial y de servicios catalán.
Aquí nada tiene que ver Madrid, Vox, las balanzas fiscales ni por asomo.

#1 Patufet, Barcelona, 28/02/2021 - 13:10

Es que ni siquiera entiendo que se dignifiquen las gilipolleces de la CUP con una respuesta. Demasiado caso se les está haciendo a estos niñatos estúpidos revolucionarios de salón.