Publicitat
Política · 12 de Juny de 2016. 09:41h.

Sánchez-Camacho és expulsada del Mercat de Vic al crit de "no volem merda"

Una venedora s’encara amb la dirigent del PPC

Sánchez-Camacho és expulsada del Mercat de Vic al crit de "no volem merda"

Una venedora increpa Sánchez-Camacho (foto: Tv3)

La presidenta del PPC, Alícia Sánchez Camacho, ha estat expulsada del Mercat de Vic aquest dissabte. La candidata número 3 del Partit Popular per Barcelona estava passejant per la ciutat quan una venedora li ha demanat que marxés. Camacho – que anava acompanyada d’una menor- li ha preguntat d’on havia de marxar, i la venedora li ha exclamat: “D’aquí de la plaça, que tenim feina. No volem merda a la plaça. Fora, fora!”.

Una desena de persones han començar a cridar “fora, fora”. Camacho s’ha apartat amb la nena que duia agafada de la mà i els ha dit: “A veure si aprenen democràcia”.

La dirigent del PPC s’ha allunyat i ha abandonat la plaça. Mentrestant, algunes persones continuaven cridant “fora, fora!” i “a veure si marxen”.

Publicitat
Publicitat

142 Comentaris

Publicitat
#108 Joanv, Sabadell, 14/06/2016 - 01:15

Prou subvencions per vic.

#107 Borrell ll, Girona, 13/06/2016 - 17:55

També eren nazis els del PP quan insultaven en Zapatero o el xiulaven en no se quin acte ?

#106 xaviacus, piera, 13/06/2016 - 17:07

la revolució dels somriures.

#105 Nen, Sqs, 13/06/2016 - 16:14

ELS CATALANS DE DEBÓ NO VOLEM LA INDEPENDÈNCIA.

#105.1 Jordi BR, L'H, 13/06/2016 - 18:46

Tots els catalans som de debò, uns volen la independencia i altres no. Respecte per totes les opcions

#105.2 Pere, Barcelona, 14/06/2016 - 08:56

Parla per tu gos!!

#104 Papitu, el de Sanes, 13/06/2016 - 16:05

No em cau bé la Camacho. I no la votaré. Però el que no faré mai de la vida és cridar-li si la veig pel carrer. Molt lleig.

#104.1 Jordi BR, L'H, 13/06/2016 - 18:47

Ni tampoc un jugador d'un equip contrari, o d'un cantant que no ha estat l'alçada en un concert.?

Una cosa és escridassar-los els va en el sou, l'altra, i aquesta sí , intolerable, qualsevol acte violent

#104.2 Papitu, el de Sanes, 13/06/2016 - 21:41

Doncs No, Jordi BR, no els cridaré ni els intimidaré si els veig pel carrer, i menys si els acompanya una criatura. Són persones com nosaltres.

Observa que és molt diferent xiular algú en un escenari o en un partit de futbol, escenaris molt concrets (de totes maneres, tampoc m'hi veuràs)