Política · 6 d'Agost de 2018. 16:38h.

Sánchez defensa la visita del Rei a Barcelona

Afirma que "entén la diversitat" de l'Estat

Sánchez defensa la visita del Rei a Barcelona

Pedro Sánchez i Felip VI, abans de la reunió a Palma (foto: Casa Reial)

El president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, ha defensat la visita del Rei a Barcelona el proper 17 d'agost amb motiu dels actes del primer aniversari dels atemptats de Barcelona i Cambrils, perquè “entén la diversitat” de l'Estat espanyol.

“Tenim un cap d'estat que entén l'Espanya plural, que entén la diversitat del nostres país i que sempre ha bastit ponts amb Catalunya”, ha asseverat el president espanyol en la roda de premsa posterior a la seva reunió amb Felip VI a Palma. El cap de l'Executiu central ha manifestat que els Reis d'Espanya assistiran als actes de commemoració “en representació de tota la societat espanyola, per mostrar el respecte i l'empatia a les víctimes dels atemptats i els familiars”.

Sánchez ha assenyalat que “allò important és no oblidar perquè ens congreguem tots a Barcelona i Cambrils el 17 i 18 d'agost”. “Contra el terrorisme i per la solidaritat amb les víctimes i amb els familiars no hi ha fissura possible. Allà hi estarem tots, des del primer fins a l'últim dels espanyols”, ha reblat el president del Govern espanyol.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#6 Sarola, Castelldefels, 07/08/2018 - 10:04

El nostre Rei Felipe VI , el dia 3 d'Octubre de 2.017 va demostrar el seu compromís amb l'Estat de Dret i amb la Democracia. El seu discurs va ser sublim, discurs que el va cosolidar com Cap d'Estat en el moment que TOTS el politics estaven amagats a sota el llit. Es llogic que als Nazis no els agradés.

#5 Celestina, Alcarràs, 06/08/2018 - 20:40

Visca el Rei!
Visca Catalunya!
Visca Espanya!

#4 OVNI, ELX, 06/08/2018 - 20:08

Ponts? Com el seu 'valent' discurs avalant la violència repressiva contra les aspiracions nacionals dels catalans ...El rei de tothom...

#4.1 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 06/08/2018 - 21:42

Las aspiraciones de los separatistas, no nos metas al resto de catalanes (la mayoría) en ese saco.
Lo que os jodíó de rey es que cortase el golpe. Ajo y agua.

#4.2 Niji, somewhere, 06/08/2018 - 22:33

no si haber los puentes los estaréis haciendo vosotros los separatistas al llamar fascista o falso catalán a los que no están de acuerdo con vosotros

yo de ti me quedaría callado un poquito, que se nota te estás quedando a secas de discursos

anda, vete a leer libros de historia, que se nota lo necesitas

#3 joan, manresa, 06/08/2018 - 17:18

tinu.)pro ailas...,en varen quedar fora Navarra..,Vascongades..i mira per on Aran...,tot siga per la seva lealtat al Borbo varen mantenir els seus privileguis....--,Sr.Sanchez..,de bastir ponts amb Catalunya..,ens sembla una broma ,per uns petita..,per altres grossa i per uns també..,be dexemu corre..,nomes voliem fer-li un aclariment Sr.Sanchez.

#3.1 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 06/08/2018 - 20:41

Sr. Joan, co todo el respeto, lea un poco más de historia, porque dice las típicas burradas del victimismo pujolista. Así estamos, en una sociedad victimisma que culpa de todos sus males a los demás. Aquí debemos ser perfectos por lo que veo.

#2 joan, manresa, 06/08/2018 - 17:11

tinu.)a sortit derrotada en volgueres defensar-se com a nació.El 1714,u varem perdre tot..,pro ya en el 1640,varem començar a perdre valors...,llegeixi Sr.sanchez..,llegeixi. Els Borbons ens varen imposar el Decret de Nova Planta,i obligant-nos a las lleis de Castella,per el dret de conquesta...,i ens varen avolir tots els furs i constitucio,(co