Publicitat
Política · 29 de Desembre de 2021. 18:20h.

Sánchez refreda la mesa de diàleg

“És de sentit comú que ara les prioritats siguin unes altres”

Sánchez refreda la mesa de diàleg

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha assegurat que hi haurà més taules de diàleg amb Catalunya, però advoca per esperar "unes setmanes" per mentrestant continuar treballant a “la pandèmia i en la recuperació econòmica”, que, segons la seva opinió, és cosa que "ara mateix importa a la ciutadania".

"És lògic i de sentit comú que ara les prioritats urgents siguin unes altres. Ja els direm quan es reunirà”, ha manifestat el president espanyol, malgrat matisar que la taula de diàleg “es reunirà segur”.

Sánchez, per altra banda, ha presentat l'informe de rendició de comptes del govern de coalició del PSOE i Unides Podemos. Ha demanat a tots els partits que convalidin la reforma laboral al Congrés.

"És de sentit comú que es convalidi al poder legislatiu un acord que representa la totalitat d'operadors del nostre mercat laboral: empresaris i sindicats. I que, a més, dóna resposta a la precarietat i a l'atur estructural", ha dit.

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#8 Pregunto yo, Tarragona, 30/12/2021 - 03:03

¿Que seria de cataluña y de los catalanes sin un negociador como gabriel rufian ?

#7 Diálogo, qué diálogo ?, Barna, 29/12/2021 - 22:31

Tanto si los que mandan son de derechas como si son de izquierdas, España nunca, nunca, dialogará.
España sabe embaucar, reprimir, imponer por la fuerza o coacción, pero dialogar..... ? Nunca.
O quizás sí en el siglo XXII, si entretanto ha evolucionado y se ha despegado de los valores retrógrados y primitivos del siglo XIX.

#7.1 Joe, Tarragona, 01/01/2022 - 13:04

Te compadezco por tu mísera vida primo.

#6 Cap problema, Girona, 29/12/2021 - 20:28

Mlalgrat les misèries que han de suportar pels enganys del Xanches, aquesta trepa saben perfectament que és el mal menor. Qualsevol altre president amb un altre govern menys embogit (22 ministeris i Podemos de socis, toma yá), es veurán sotmesos a la llei, amb un president sensat, Bildus i indepes en general no tindríen cap avantatge.

#5 David, Mataro, 29/12/2021 - 20:11

Rufian !!!!! Aragones !!!!! Junqueras !!!!! Y por extension a toda ERC: ¡¡¡¡¡¡ TONTOS !!!!!! Os la han vuelto a meter doblada. Jajajajajaja

#5.1 EduardR, bcn, 29/12/2021 - 22:39

Cuando los indepes van... Su Sanchidad ha ido y vuelto 20 veces.... lo tienen jodido con Pedro Sanchez, además los acabará apuñalandoles cuando le interese... Pedrito es un depredador.

#4 Marc de Vich, Vich, 29/12/2021 - 19:15

Ara no toca, en todo el careto. Si es que no conocéis al graciosillo del Sanchez, lo que no cerréis ya, se acabó, que el tiempo se termina y viene la malvada derecha con VOX. De chiste, y pensar que esta gente parecía seria. Como los vascos hoy en el parlamento, con su trenecito eléctrico, de verdad ¿pagamos a estos inútiles?