Publicitat
Política · 17 d'Agost de 2013. 20:29h.

Segona xiulada a CiU a Gràcia

La regidora Maite Fandós escridassada durant l'entrega de premis dels concursos de carrers engalanats

L'alcaldessa accidental de Barcelona i regidora del districte de Gràcia, Maite Fandós (CiU), ha estat escridassada per una part dels assistents durant el lliurament de premis dels concursos de carrers engalanats de la Festa Major de Gràcia. 

Aquesta es la segona xiulaada que pateix la quarta tinent d'alcalde, ja que fa tres dies també ha ser escridassada durant la lectura del pregó. En aquesta ocasió ha escoltat crits de "fora, fora" i "dimissió".

Fandós ha estat l'encarregada d'adreçar-se als veïns en nom de l'Ajuntament de Barcelona tot i que "tenia dubtes" sobre si parlaria. Durant el seu discurs ha felicitat "als que guanyaran i als que han participat". 

També ha agraït als graciencs que participin "d'aquesta forma cívica" i als que no són de Gràcia "per compartir amb nosaltres aquesta Festa Major". "Perquè veieu que la gent de Gràcia, la gran majoria, és acollidora", ha sentenciat entre xiulets.

Maite Fandós, durant l'entrega de premis
Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#11 Pere, Lleida, 19/08/2013 - 01:47

Que n'és d'estrany, TV3 no se n'ha fet ressò...
(ni La Vanguardia, ni l'Ara, ni l'Avui, ni cap altre mitjà del règim).

#10 JosepPages(Cardedeu , VALLES ORIENTAL, 18/08/2013 - 15:54

Cada vegada més cada dia que pasa ya molts Ajuntaments que fam XIULADES a Alcaldes ho Alcaldesses que son de C.I.U. Aixo será per que tenen Pactes Fets amb el P.P. de Rajoy y Wert y per les Retallades Socials que fam . XIULAR A C.I.U. ja es normal a tot arreu

#9 Carles Roll, BDN, 18/08/2013 - 14:36

Que quedi clar cada cop que CIU rebi una xiulada, que se'ls xiula perquè no són prou independentistes. La Catalunya real vol la independència.

#9.1 Montserrat Vila, Solsona, 19/08/2013 - 22:18

Collons! Carles, si el camí l'ha obert el President Mas, què va fer el Montilla posat a dit per ERC? Res de res, varem patir el pitjor retrocés nacional desprès del franquisme. La porta l'ha obert CDC. Això dol, si, però la realitat és la que és.

#8 Consultor, Molins, 18/08/2013 - 14:31

Norma,l cada vez que aparezca la marimandona de la Fandos habrá pitos y bronca Por qué, pues porque se lo merece, es una impresentable y lo que tendria que hacer es dimitir si tuviera una pizca de decencia politica, repasar su trayectoria!!

#7 Pep, Gràcia, 18/08/2013 - 10:24

No és cap xiulada a CiU. És una xiulada a Maite Fandos. És el que et passa quan vius d'esquena als veïns i entitats, no fots brot i només vols el càrrec per sortir a les fotos. A Gràcia, a la Fandos ja la tenim calada. Més valdria que el Trias la destituís o ho pagarà car a les pròximes eleccions.

#7.1 Joan , Barcelona, 18/08/2013 - 12:46

No és cap xiulada a CiU, no. És una xiulada a Maite Fandós, és clar, perquè Maité Fandós no és de CiU, és del PPciu, com la majoria d'elles i ells.

#7.2 Pep, Gràcia, 18/08/2013 - 20:40

Joan, per la mateixa regla de tres, els qui xiulen al Sandro Rossell, xiulen al Barça. I per tant són anti-bercelonistes, oi? Au va! I mira que CiU em cau fatal, eh... Però les coses com són...

#7.3 Joan, per la mateixa regla de tres, 18/08/2013 - 23:43

sí, Pep... Pujol, Millet, Mas, Alavedra i Prenafeta (més els seus Magnífics Fills, dones, cosins, cosines i cunyats) són transportistes de bosses i motxilles... però CiU és molt honrada... per què les coses són com són... aquí i a AND, LUX, CH, FL, USA, PAN, MEX, ARG, BR, CAY, GUERN, MON i GAB.