El diputat del PSC, Joan Ferran, ha fet una entrada al seu bloc amb el títular "¡Sí, sí, sí, Oriol en Madrid!", en referència a la possibilitat que Oriol Pujol sigui el número dos de CiU a les eleccions generals.
El dirigent socialista ha ha indicat que "de cop i volta, com si fos víctima d’un encanteri, no para de comentar i opinar sobre les coses de les Espanyes. S’ha atrevit, fins i tot, a predir la fi del terrorisme d’ETA i, de passada ens ha recordat que CiU reclama des de fa temps un pacte d’estat en el que hi siguin CiU i el PNB".
"Això sí, preparant el seu aterratge a Madrid ha advertit tothom dels perills d’una Catalunya desconfiada i allunyada del poder central si no prospera el concert econòmic", ha assegurat.
Ferran ha manifestat que "hem sabut també que el fill del que fora anomenat Español del año pel diari ABC s’ha autoproposat per exercir de número dos de la llista convergent a les properes eleccions generals. Deu pensar que així, en l’hipotètic cas de que Duran culmini el seu somni de ser ministre, ell, Oriol Pujol, quedaria com a cap de files convergent a Madrid".
El membre del PSC ha manifestat que "li desitjo molta sort al Pujol júnior i també que el nou viatge que inicia el faci, com deia el poeta, més ric en idees i més entenedor de la política estatal".
"Amb l’emperador del pinyol a Madrid; i un Duran en clau ministerial, es pot difuminar el rol d’Unió Democràtica a la política parlamentària espanyola i CDC conquerirà finalment el comandament de les relacions amb els partits estatals", ha afegit.