Publicitat
Política · 13 d'Abril de 2011. 19:25h.

Solidaritat marca l'agenda

La formació s'ho agafa com un 'triomf moral'

Solidaritat marca l'agenda

Membres de Solidaritat canten Els Segadors

Solidaritat ha aconseguit marcar l'agenda política en el ple del Parlament -malgrat tenir només tres diputats- en presentar un projecte de llei d'independència que ha monopolitzat el debat polític tot i ser rebutjat. El secretari general de la formació, Uriel Bertran, ja ha anunciat que -tot i la derrota parlamentària- la tornaran a presentar.

La iniciativa, a més, ha tingut notable ressò mediàtic després que Solidaritat convoqués en els últims tres dies una concentració al Parc de la Ciutadella -amb acampada inclosa-. Els militants van ser desallotjats per la Guàrdia Urbana -el recinte es tanca a les onze- però Alfons López Tena, l'esmentat Uriel Bertran i Toni Strubell van decidir dormir a la fresca.

Malgrat la votació en contra, els militants de Solidaritat ho han celebrat com si fos una victòria amb el cant dels Segadors i crits de "botiflers" o "traïdors" contra els diputats de CiU -inclòs els consellers- que abandonaven el Parlament.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#6 alfons, santes creus, 14/04/2011 - 13:51

Novament Soli-Tena aconsegueix el desprestigi de les posicions independentistes davant el poble català, fingint que les està defensant.
Avui, gràcies a aquesta tàctica programada, la independència es mes mal vista per la resta del Estat Espanyol i pels ciutadans de Catalunya no independentistes.

#5 Eduardo González Palomar , Manlleu, 14/04/2011 - 10:33

¡Qué extraño dispositivo opera en quienes incitan al independentismo en Catalunya para apreciar más independentistas cuanto menor apoyo real obtienen!

#4 josep, mediona, 14/04/2011 - 08:14

Lamentable tot aquest espectacle dels de Solidaritat. Sóc independentista, però aquest espectacle em fa una profunda vergonya. La independència és una aspiració seriosa, i no una farsa com la que han muntat aquests impresentables. Independència si, d'aquesta manera, mai.

#4.1 JoanMarti, Abrera, 14/04/2011 - 10:25

Jo penso com tu, no entec com una cosa seriosa com portar l'independencia a catalunya desperti el rebutx de molts independentistes i l'indiferencia del que no ho son, millor una politica seriosa i implacble envers espanya, no mes fer el ridicul

#4.2 LLuis Arboix Pastor, Barcelona, 14/04/2011 - 10:27

Josep , estic totalment d'acord amb tu, han volgut fer creure que els resultats del diumenge passat a Barcelona, ja els donava pas a la declaració de la nova república Catalana, i ens queda molta feina per fer encara. Com tu dius la independència és cosa molt seriosa i cal treballar-la amb cura.

#4.3 Jordi, Catalunya, 14/04/2011 - 11:09

CiU volia que aquest debat passés desapercebut de la opinió pública. S'han hagut de fer coses com aquestes per sortir als mitjans i retratar als independentistes de CiU com realment són.

Respecte a les dates, qui les ha triat ha estat la mesa del parlament. Aquesta llei porta presentada 3 mesos

#3 Ciudadanista, Barcelona, 13/04/2011 - 19:59

Els Segadors no puede ser un himno para todos los catalanes, solo queda bien a los separatistas exaltados como la SI o los violentos. Bon cop de falç, qué tremoli l´enemic, esmolem ben bé les eines per quan vingui un altre juny (se refiere a la matanza del 6 de junio de 1640). Vergonzoso.

#3.1 Quim, Barcelona, 13/04/2011 - 23:04

Ciudadanista, no hi va haver cap matança el 6 de juny de 1640, aviam si llegim una mica. Només es van carregar el governador de Catalunya perquè volia fugir disfressat, com bon patriota espanyol.

#2 andreu, bcn, 13/04/2011 - 19:47

Boixos i encegats pel nacionalisme...

Mentres hi hagi bons patriotes espanyols hi haurà pau i hi haurà un ordre.

SI se subléven sapigueu que un patriota espanyol val per 100 d'aquests... son moltes les batalles que hem pasat.

DESPERTA FERRO!!! PER ESPAÑA!!! LLIBERTAT!!!

#2.2 Josep M., Balaguer, 13/04/2011 - 21:40

Si ets tan bon patriota espanyol inscriu-te al èxercit, a veure si hi ha sort i t'envien a afganistan amb un yak42 soviètic.. Ets carn de presó i un delinqüent en potència, i de boixos només existeixen els boixos nois, la resta son bojos, analfabet.