Publicitat
Política · 23 d'Octubre de 2012. 08:39h.

Solidaritat no entraria al Parlament

CiU frega la majoria absoluta, el PSC s'enfonsa i el PP resisteix, segons RAC1

Solidaritat no entraria al Parlament

Diputats de SI, en una acció reivindicativa

CiU, amb 67 escons, fregaria la majoria absoluta, segons un sondeig de RAC1. La federació nacionalista obtindria 67 escons, 5 més dels que té en l'actualitat. El PSC, per contra, mantindria la segona posició, però perdria fins a 7 diputats i es quedaria en els 21 escons.

El PP es mantindria i aconseguiria els 17 diputats, un menys dels que té en l'actualitat, mentre que ERC guanyaria 4 escons i en sumaria 14. ICV-EUIA obtindria 12 escons, dos més dels que té en l'actualitat, però es veurien superats pels republicans.

Finalment, Ciutadans també sumaria un diputat més als 3 que té en l'actualitat. Ni Solidaritat, ni PxC ni les CUP obtindrien prou vots per entrar a l'hemicicle.

Publicitat

100 Comentaris

Publicitat
#70 spanish, Madrid, 24/10/2012 - 17:32

haciendo botellon sentados en el suelo ? botelln de coñac soberano por lo de soberanistas.....los que desaparecen son estos

#69 alicantino, alicante valencia españa, 24/10/2012 - 15:25

Que foto más ridícula, PD. Estos no tienen sentido de la vergüenza. Joder, no tienen padre, hijos, esposa, alguien que les eche una manita con lo de la imagen. Fundamentalmente con no aparecer ya ganan. MD que chusma.

#68 Fernando, España, 23/10/2012 - 23:20

Muchos españoles están sacando el dinero de La Caixa y llevándolo a un banco que es 100% español hoy y que lo seguirá siendo mañana. Yo haré lo mismo en las próximas semanas. Si no queréis ser españoles, tampoco os voy a dar yo mi dinero. Hale, que os vaya bien.

#68.1 Enric_J_M, Bcn, 24/10/2012 - 08:16

A mi m'han recomanat un banc espanyol boníssim: Bankia... pero ves ràpid, que s'acaba el xollo!

#67 FRONT INDEPE ||*|| , Catalunya, 23/10/2012 - 20:42

A Barcelona: vota ERC, a Girona i Tarragona: vota CUP, a Lleida i residents a l'exterior: vota SI

Visca Catalunya lliure!!!

#66 Majoral, Riudoms, 23/10/2012 - 18:56

Disfresse.ho com vulgueu, la crua realitat es el que indiquen les enquestes ben fetes. I aquestes ho senyal.lent clarament.Amb gran participació SI es queda a casa i ERC pateix per aguantar els 10 actuals.Si voleu deixar.ho tot a mans de CIU, voteu SI o CUP. Si preferiu avançar cal votar ERC.

#66.1 David, Ascó, 23/10/2012 - 23:13

Al revés, s'ha de votar a SI i CUP, són el vot útil, ja que si els votem, entraran segur!

#66.2 Josep, Berga, 23/10/2012 - 23:33

Jo crec que és totalment al inrevés, cal votar SI, o CDC guanyà per majoria les eleccions i s'inventaran algun Estat com Massachuseps, o Baviera i pactaran amb ERC, com van fer amb el pacte fiscal, (que tots sabíem que era una pèrdua de temps), per continuar lligats amb Espanya.

#66.3 Guillem, Barcelona, 24/10/2012 - 09:50

Josep i David, em sembla que esteu bastant confusos... com podeu dir que solidaritat o les cup són vot útil si segons les enquestes el més provable és queni tant sols aconsegueixin representació... sabeu quèvoldir vot útil?? per evitar que CiU governi amb majoria cal un partit independentista fort