Publicitat
Política · 26 de Novembre de 2014. 08:12h.

Solidaritat s'apunta a la llista de país

Uriel Bertran creu que "és un bon punt de partida per assolir l’estat català independent en els propers mesos"

Solidaritat s'apunta a la llista de país

López Tena i Bertran, en una foto d'arxiu

Solidaritat Catalana per la Independència (SI) dóna suport a la creació d’una llista de país com a full de ruta després del 9-N i aposta per “una candidatura única que tingui per objectiu la Declaració Unilateral d’Independència (DUI)”.

El secretari general, Uriel Bertran, ha explicat que “aquest és un bon punt de partida per assolir l’estat català independent en els propers mesos i valorem molt positivament la inclusió de la societat civil, els partits polítics i els experts i professionals en tot aquest procés”.

Solidaritat creu que la DUI ha de ser “viable i el més ràpida possible”. Per això el dirigent independentista afirma que estan disposats “a iniciar les converses necessàries amb tots aquells partits i membres de la societat sensibles a aquest tipus de candidatura”.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#16 Manel, Barcelona, 26/11/2014 - 21:35

Han vist l'opció d'entrar al Parlament i han deixat de fer el seu discurs anti-ERC i anti-CiU per apuntar-s'hi, no han trigat ni 5 minuts. LLAUTÓ. Busqueu-vos una feina, que ja Duranegeu.

#16.1 Christian, Barcelona, 27/11/2014 - 10:51

Es parla de sumar però fer-ho de debò.No que uns pocs es reparteixin el pastís.Es tracta de la independència i SI es un actor fonamental.Per cert,48 regidors.No es com per despreciar.

#15 Francesc, Barcelona- Vila de Gràcia, 26/11/2014 - 16:53

Em sembla molt bé. Tothom suma. I Solidaritat li dóna credibilitat a la proposta del President. Els vaig votar al 2010 i els segueixo. Hi toquen bastant.

Gràcies Solidaritat per ser-hi quan cal.

#15.1 Manel, Barcelona, 26/11/2014 - 21:33

No, Solidaritat no li dóna credibilitat. Al contrari. Ara que estem en un moment tan important, posar incendiaris i hooligans a la llista seria fer-se trampes al solitari, són pitjor que un cavall de troia. I si hi han d'entrar, millor res de llista unitària i anar separats. De diputats, mai més!

#15.2 teresa, vallgorguina, 24/06/2015 - 06:34

Amb Solidaritat, ja seriem independents. No confio en cap partit que no siguiin ells. Si ells formen part de la llista, votare, de lo contrari, no.
No confio en la resta de partits que no fan mes que "barellar-se" entre ells....

#14 Solidaritat = Titànic...Glup, glup, glup, glup..., Torelló, 26/11/2014 - 14:51

Partit marginal, fora del nostre Parlament, no representen a ningú, Catalunya va sentenciar explícitament que NO els vol. Ara q volen? Estar a prop de la menjadora??? Ferum!!!

#13 era, vic, 26/11/2014 - 13:51

Allá donde esté el dinero está mi patria ...

#12 ah!, Cat, 26/11/2014 - 12:14

Encara duren aquests monotemàtics? Pensava que estaven extingits.

#12.1 jaume girbau, mollet del valles, 27/11/2014 - 03:16

gracies solidaritat per continuar donant la cara, sempre en benefici de catalunya, som i serem, i aquests que dieu aquestes bajanades feus-ho mirar, no en teniu ni idea!!!! Si ara solidaritat es desmsrques de la proposta serieu els primers que tambe els criticarieu per separar-se, tot esta malament!