Publicitat
Política · 7 de Febrer de 2014. 14:01h.

Soraya rebutja la proposta de votar a tota Espanya

“Cada dia ens plantegen una qüestió diferent”

Soraya rebutja la proposta de votar a tota Espanya

La vicepresidenta, durant la roda de premsa

La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, també ha tancat la porta a celebrar un referèndum sobre la sobirania de Catalunya encara que puguin votar tots els espanyols, tal i com ha plantejat el conseller Francesc Homs.

La vicepresidenta, en la roda de premsa posterior al Consell de Ministres d’aquest divendres, ha reiterat que s’ha de “respectar la Constitució” quan li han preguntat sobre si estarien disposats a fer la consulta si poden votar tots els espanyols.

“Cada dia ens plantegen una qüestió diferent”, ha assenyalat abans de dir que “el senyor Homs té la resposta a la seves paraules en la Constitució”.

“La democràcia és respecte a les lleis, perquè la llei és la voluntat de tots”, ha insistit. La vicepresidenta també ha reiterat que l’única via seria fer un canvi constitucional.

Publicitat
Publicitat

32 Comentaris

Publicitat
#16 Gerard SíSí, donec perficiam, 08/02/2014 - 02:44

Amb la independència, quants diners guanyarem els ciutadans ?

http://www.youtube.com/watch?v=aedfuT5ffs8

#15 Gerard SíSí, donec perficiam, 08/02/2014 - 02:41

Amb la independència, quants diners guanyarem els ciutadans ?

http://www.youtube.com/watch?v=aedfuT5ffs8

#14 pers, tortosa, 07/02/2014 - 19:55

Este es el problema,que se nos impide votar y cuando lo hacemos son votaciones marcadas para que los partidos nos conduzcan como a borregos Toca ya una verdadeara democracia con listas abiertas y con distritos uninominales,como los europeos

#13 joan, manresa, 07/02/2014 - 18:02

El Casal,17,55 h.--Vosté pot anar proposant tota la part negativa de la historia.,fins i tot podrem arrivar a perdre la nostra petició.Pro.,no s'equivoqui,seguirem
insistint,fins quedi UN catalá dret clamarem per la nostra identitat.Vostés guanyarán temps pro no matarán el problema.Seguirem...

#12 Eva G, Fort Pienc, Barcelona (España), 07/02/2014 - 18:00

Creo que al Señor Homs le sentaron mal los aires de la capital... le he visto un poco mareado, dando tumbos.
Bien Soraya, bieeennn!!

#12.1 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 07/02/2014 - 20:15

traducció del teu missatge:
bien soraya bien! votar es una costumbre muy mala, que hay que erradicar por el bien de españa!

Anem bé Eva...

#12.2 valencia, vlaencia, 08/02/2014 - 12:29

exacto ambaixadorCAT votemos entre otras cosas la inmersion linguistica las autonomias el pago de impuestos la iglesia el ejercito las centrales nucleres los toros las televisiones publicas las fundaciones las plataformas culturales las donaciones a los partidos la inmigracion l etc etc etc

#12.3 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 08/02/2014 - 21:43

#12.2

valencia,
el que dius em sembla correcte, però voldria matisar que hi ha coses de les que dius que s'haurien de votar a nivell autonòmic.