La Generalitat i el FC Barcelona han signat un acord per promocionar Catalunya. "Els colors de la marca turística 'Catalunya' i de l'@FCBarcelona_cat, fil conductor d'una nova campanya de promoció del territori".
"Sota el lema 'Feel the colours' es pretén explicar l'enllaç emocional entre el club i el destí català", havia explicat la Generalitat. Al vídeo la Generalitat afirma que els colors del Barça són "els nostres colors" i donava a entendre que també el de tots els catalans.
Hola, @gencat! Ens ha inspirat aquesta "nova campanya" . Estem segurs que no ens heu avisat perquè sabíeu que aquests dies estàvem enfeinats. Hem fet algunes millores que segur que us agradaran. #FeeltheColours, | #RCDE https://t.co/YuNPWY3QvR pic.twitter.com/v3k5anFuOe
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) February 2, 2023
És per això que el RCDE Espanyol ha presentat una versió pròpia aquesta campanya promocional. La resposta es titula "#FeeltheColours, more than two colours".
Es repassen moments i dades històriques de l'Espanyol i s'hi esmenten altres entitats esportives com el Joventut de Badalona, el Bàsquet Manresa, la Santboiana o el CE Sabadell.
Al vídeo 'perico' es recorda que a Catalunya hi ha "milions d'aficionats" al futbol i que cadascú "té els seus propis colors". "Jo t'estimo Espanyol. I Joventut de Badalona. I Santboiana. I CE Sabadell. Jo t'estimo Catalunya. Descobreix Catalunya. Més que dos colors".