Publicitat
Política · 21 de Març de 2013. 11:46h.

Tardà augura que CiU "apunyalarà" Mas

El diputat d'ERC creu que "plana el fantasma d'Ibarretxe"

Tardà augura que CiU "apunyalarà" Mas

Tardà

El diputat d'Esquerra, Joan Tardà, en una piulada a Twitter, es pregunta "quan trigarà la patuleia burgesa (Fainé, Rosell, Lara...) i quintacolumnistes a CiU en apunyalar el President Mas. Plana el fantasma d'Ibarretxe".

Quan li fan veure que "ja trigueu a declarar la independència", Tardà replica que "et recordo que els independentistes al Parlament som 21 més 3 de la CUP. Pots dir-me com?". D'aquesta manera, Tardà no inclou CiU com a formació independentista.

D'altra banda, Tardà també critica la "hipocresia: per què els representants del PSC al CCMA voten amb CiU desmantellar TV3-Cat-Ràdio i minvar sous? Millor retallar els de directius i de CAC", proposa.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#12 David, L'Hospitalet, 21/03/2013 - 21:21

Sempre he pensat que Joan Tardà es sembla més a un dirigent de la CUP que d'ERC.

#10 BEJOTA, BCN, 21/03/2013 - 16:12

Mas enfonsant-se irremissiblement
La imputació definitiva d'Oriol Pujol empitjora el panorama intern de CDC, ja ben malmès. Una font de CDC, de la mitja dotzena de les usades per escriure aquesta crònica, em deia, poc abans: Estem al final de l'aventura sobiranista d'Artur Mas".

#9 Clarinet, Santa Cecília de Voltregà, 21/03/2013 - 15:17

ERC ha perdut la exclusivitat dindependentista. Paradògicament va ser el Tripartit qui ha produit més independentisme entre la població traida que varen veure en CDC la unica sortida cap el dret a decidir.
Ser el primer no significa ser l'unic, i sortosament no es pot retrocedir en el temps.

#7 Meguis, Mollet del Vallès, 21/03/2013 - 12:56

Tardà, perdona, però això és típic de partits com ERC. Si mireu l'història recent veureu que heu tingut molts líders i tots han sortit per la porta del darrere amb tots els ganivets de la cuberteria dels militants a l'esquena...per ara, a CiU en 30 anys sol hem tingut 2 líders: Pujol i Mas...

#7.1 mireia, barcelona, 21/03/2013 - 16:47

sí senyora, tots aquests que encara van ara regalimant la sang per l'esquena, com el Roca Junyent, en Josep Maria Cullell, el Macià Alavedra, en Lluís Prenafeta, en Joan Maria Pujals, l'ínclit Fèlix Millet, i fins i tot el fill del cabdill, l'Oriol Pujol el Breu, no hi compten... oi que no, mangui?

#6 Mallol, força JUNQUERAS, 21/03/2013 - 12:55

Sempre quedarà ERC per donar.li les culpes de tot..oi.? això ja estava mes cantat que quant ho fa el gall de la passió per setmana santa. Només passa que ara, això , ja no cola ni colara a la societat catalana.

#6.1 Sílvia, Barcelona, 21/03/2013 - 14:06

I tan que la culpa segons com actuï la tindrà ER es molt recent la seva lamentable passada pel tripartit. Un Lider neix no es fa i ER mai ha tingut un lider i si algú ha estat de lider a la primera de canvi li han donat la ganivetada i la gent n'és mol conscient.