Política · 14 de Febrer de 2014. 09:09h.

Tardà demana disculpes

"Lamento haver pogut ofendre algun empresari alemany"

Tardà demana disculpes

Joan Tardà

El diputat d’ERC al Congrés, Joan Tardà, ha demanat disculpes per retreure el nazisme a la seixantena directius i empresaris alemanys residents a Catalunya que es van posicionar en contra de "separar Catalunya d'Espanya".

El republicà ha manifestat al seu compte de Twitter que “lamento haver pogut ofendre algun empresari alemany, igual que ofèn que s'hagi associat el caràcter pacífic d nacionalisme català amb violència”.

Tardà, després de fer-se pública la Declaració de Barcelona, va manifestar: "Penós que directius d'empreses alemanyes, enriquides gràcies al nazisme i còmplices de milions d'assassinats, critiquin el nacionalisme català”.

Publicitat
Publicitat

114 Comentaris

Publicitat
#71 ramon, barcelona-c, 17/02/2014 - 14:11

Aprofitem per recordar els milers d'euros que ha gastat en publicitat una empresa alemanya de electrodoméstics per que els catalans pronunciem la seva marca amb la dicció alemanya en lloc de la catalana.La cosa te gràcia quan es tracta d'una paraula que ni tan sols es alemanya.Ignorancia?Arrogancia?

#70 DaniD, BCN will stay in Europe.Catalonia won't?, 15/02/2014 - 17:42

Los empresarios y políticos alemanes ya han conocido a quien aspira a ser el Ministre d'Exteriors de la República Catalana Independent. Junqueras como presidente del Estado catalán sería más moderado: solo amenazaría a los inversores europeos con huelgas descontroladas
no pasa algo así en Venezuela?

#69 "EXILIADOS" por culpa de los separatistas........, "EXILIATS" per culpa dels separatistes., 15/02/2014 - 16:04

171 padres de 60 escuelas más piden a Educación que sus hijos sean escolarizados un 25% en español. Con éstas ya son más de 1.500 familias las que reclaman la enseñanza bilingüe.Serían MUCHOS MILES MÁS si NO hubiera MIEDO a ser "señalados" o volvieran los "EXILIADOS" por culpa de los separatistas.

#68 La Veritat...de...somescola...................., régimen franquista..................., 15/02/2014 - 15:14

El lema "un país, una lengua, una escuela" de Somescola nunca podría haberse suscrito por el régimen franquista. Y es que, como todo el mundo sabe, con Franco el lema hubiese sido el opuesto, es decir, algo así como "un país diverso, una realidad multilingüe, una escuela plural"...(¿?).......

#67 La Veritat...de...1.936.........................., En Julio de 1936, Companys , 15/02/2014 - 15:06

En Julio de 1936, Companys crea las milicias ciudadanas y los Comités locales de defensa, decisión que tuvo como resultado la muerte en Cataluña de más de 9.000 personas ejecutadas, represión brutal, escamots(=paramilitares armados), las famosas checas.....................