Política · 11 de Febrer de 2014. 10:09h.

Tardà: "Espanya no ens roba"

El diputat diu que "contra Espanya, res"; perquè "és l'Estat espanyol el que ens espolia"

El diputat d'ERC al Congrés, Joan Tardà, ha afirmat que "Espanya no ens roba. Contra Espanya, res" i, en una entrevista a Los Desayunos de TVE, ha explicat que "és l'Estat espanyol el que ens espolia".

El dirigent republicà ha manifestat que "farem la consulta des de la legalitat". "Ho farem, i ho farem a la catalana, cívicament i democràtica", ha afegit. Preguntat sobre si es fia de CiU, ha respost que "em fio del poble de Catalunya" i ha atribuït els missatges diferents a Madrid i a Catalunya a la "política".

Tardà també ha expressat que ERC és "un partit socialdemòcrata radical" i ha apuntat que "els republicans tenim moltes ganes de deixar de ser independentistes". "Quan hàgim proclamat la república catalana -ha dit- seguirem venint al Congrés".

Finalment, el diputat d'Esquerra ha lamentat que hi hagi "gent que, sense cap dret, demanen la derogació de l'autonomia de Catalunya". "Si no ens deixen parlar, doncs ... parlarem", ha conclòs.

Joan Tardà
Publicitat
Publicitat

57 Comentaris

Publicitat
#36 sr Pepito, Lérida, 11/02/2014 - 19:25

Por una vez dice la verdad este sujeto : España no nos roba , los que nos roban son los políticos nacionalistas que nos gobiernan y sus compinches de ERC que están en todas las salsas .

#35 BEJOTA, BCN, 11/02/2014 - 17:39

Directius alemanys residents a Catalunya, contra la independència
La Declaració de Barcelona assegura que una Catalunya independent portaria ?nefastes conseqüències per a l'economia catalana? i ?alerta dels perills d'un fervor nacionalista que en el darrer segle ha portat sofriments immensurables

#34 Jordi, ,, 11/02/2014 - 17:23

¿Cuando hayan proclamado la república seguirán yendo al congreso?
Eso sí que es colonialismo

#33 BEJOTA, BCN, 11/02/2014 - 15:57

SR. TARDÀ:LI RECORDO QUE LA PARANOIA ,ÉS UNA RE MALALTIA MENTAL.

#33.1 Joan, Barcelona, 11/02/2014 - 16:53

Bejota no parlis de malalties mentals, que en sortiràs malparat, i deixa de mostrar en públic el teu gran complex d'inferioritat per ser un quillo marginal amb un QI per sota de 70, fas vergonya aliena no ja com a espanyol, sinó com a èsser humà.

#33.2 Oink, bcn, 11/02/2014 - 17:17

le dijo la sartén al cazo

#32 DaniD, Barcelona, 11/02/2014 - 15:13

Los de ERC son unos manipuladores profesionales, pero no todos los catalanes caemos en sus trampas.

Catalunya no roba a Tabarnia, es la Generalitat la que nos roba en Barcelona y Tarragona. Tenemos el mismo derecho a una consulta sobre nuestra autonomía o independencia.

facebook.com/bcnisnotcat

#32.1 ambaixadorCAT, Bristol, Figueres, 11/02/2014 - 15:35

em vaig estar mirant aquesta diarrea mental de Tabàrnia, estic segur que la idea va sortir d'una taverna on servien alcohol dolent.

#32.2 Jordi, ,, 11/02/2014 - 17:22

Pues sí, en la zona costera de Barcelona y Tarragona, los que no queremos independencia somos clara mayoría.
¿Por qué no se respeta nuestro derecho a decidir?