La portaveu del Govern, Meritxell Budó, ha afirmat que el president Quim Torra "manté la seva confiança en tots els consellers i conselleres" quan un periodista li ha pregunta, en la roda de premsa posterior al Consell Executiu, sobre el suport al titular d'Interior. Budó preguntada, després per e-noticies, ha dit que "hi ha suport al conseller Buch i suport al cos dels Mossos".
La portaveu també ha aprofitat la compareixença davant els mitjans per desmarcar-se de l'opinió de la presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, sobre els darrers aldarulls. "La immensa majoria de ciutadans i ciutadanes d'aquest país han triat un camí de reivindicació pacífica i no violenta".
"Tots i que aquests conflictes al carrer puguin fer visible l'existència d'un conflicte no es el camí que la majoria de catalans i catalanes han triat", ha afegit.
Publicitat
Política · 29 d'Octubre de 2019. 14:06h.
Tebi suport del Govern a Buch
"El president manté la seva confiança en tots els consellers i conselleres"

¡A por ellos!
Publicitat
Publicitat
1 Comentaris
Publicitat
#2 Telamarinera , Vng, 29/10/2019 - 17:09
Hace una semana perseguían a mossos constitucionalistas y premiaban a “los indepes”... no han podido cambiar en 24 horas.
Evitan su intervención por el Estado; defienden su sueldo y buen vivir.. No nos equivoquen.