Publicitat
Política · 26 de Maig de 2013. 17:02h.

"Tenim hispanodependència"

Forcadell: "El PPC són els nostres adversaris, la resta som el poble català"

La presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, la lamentat que a Catalunya "tenim hispanodependència" durant l'acte independentista de Barcelona. També ha considerat que el "PPC hauria de dir-se Partit Popular a Catalunya" i ha assenyalat que aquesta formació "són els nostres adversaris. La resta som el poble català".

Forcadell s'ha mostrat convençuda de que "som una generació que farem història, perquè obtindrem la independència".  La dirigent independentista ha recordat que "la unitat és el més important que tenim" i ha fet una crida a "pagar els impostos a l'agència catalana".

Igualment ha criticat que "tenim hispanodependència, ja sé que hem estat 300 anys sotmesos. Però vull que deixem de tenir hispanodependència i anem de Catalunya al món sense passar per Espanya". També ha deixat clar que "no acatarem la llei Werth" i ha fet una crida a "confiar en els mestres"

Forcadell
Publicitat
Publicitat

64 Comentaris

Publicitat
#26 Javier, vila-seca, 28/05/2013 - 12:17

La dirigente independentista ha recordado que "la unidad es lo más importante que tenemos" . ¿Pues no es esto lo que quiere romper?. Se busca chaleco de fuerza extraviado en la zona NE de España.

#25 BEJOTA, bcn, 27/05/2013 - 17:43

La Generalitat de Catalunya ha ofert "unes dades manipulades de la balança fiscal". Catalunya només va mostrar el saldo entre l'aportació de Catalunya al conjunt de l'Estat i les transferències i inversions rebudes. Aquesta visió va reprendre les protestes sobre el presumpte "espoli fiscal" .

#24 Pedro, Caldes, 27/05/2013 - 16:07

Esta mujer con estas declaraciones se califica por si misma. Y luego hablan de nacionalismos buenos y malos, ningun nacionalismo es bueno, y siempre me he preguntado que significado humano que tiene esto de " amar a la patria"

#19 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 27/05/2013 - 00:03

A ver si la ANC acaba de una p. vez con la hispanodependencia del Barça haciéndoles ver que si no se dan de baja de la Liga Española será difícil tener Estat Propi el 11S2014. ¡Ánimo, Forcadell, dales caña! ¡Nunca más ligas hispanas en el Barça! ¡Libertad de pelotas! ¡Visca el Barça Lliure!

#19.1 Pere Prats, Sants, 27/05/2013 - 12:18

Eps!!! que t'has deixat el R.D.Espanyol!! i l'any que ve el Girona. jeje

#17 Gerardbcn22, Barcelona, 26/05/2013 - 22:17

Esta señora, por decirle algo, es una totalitaria y una fascista: como que los cientos de miles de votantes de un partido no son catalanes, no son el pueblo catalan, porque a ella le salga del moño? menuda sinverguenza totalitaria. Da asco.

#17.1 uno de por aquí, bcn, 26/05/2013 - 23:37

Explicate por favor, ser totalitario es, impedir que un pueblo se exprese democraticamente o pedir una consulta?

#17.2 Jordi de Sants, Bcn, 27/05/2013 - 00:46

Però a veure en que quedem? Els del PP són catalans o espanyols? Perquè no s'aclaren, tú... Jo diria que ells mateixos es consideren espanyols, per tant no diu cap mentida no? O ara voleu ser catalans? Qui els entengui que els compri.

#17.3 Ferran, figueres, 27/05/2013 - 11:58

Son vostès, amb un cinisme aclaparador, els que volen fer creure que és incompatible ser català i alhora espanyol. La majoría dels catalans ens sentim, en major o menor mesura, espanyols. El problema és que ara per ara, el discurs públic ha caigut en les mans dels que nomès es senten catalans.

#17.4 Jordi, Zaragoza, 27/05/2013 - 12:12

Jordi de Sants, a ver: los bávaros son bávaros y alemanes; los bretones son bretones y franceses; los lombardos son lombardos e italianos; los catalanes son catalanes y españoles, la mayoría, y catalanes y franceses una minoría. ¿Lo has entendido ahora, o necesitas más explicaciones?

#17.5 Pere Prats, Sants, 27/05/2013 - 12:21

Ferran, tens raó que la majoria de catalans ens sentim en major o menor mesura espanyols, però això no treu que també vulguem la Independència. Així de fàcil.