Publicitat
Política · 26 de Juliol de 2019. 08:30h.

Tercer assassinat a Barcelona dues setmanes

Un home mor al Raval després de ser apunyalat davant menors

Tercer assassinat a Barcelona dues setmanes

Mor un home després de ser apunyalat al Raval arran d'una baralla al carrer que ha tingut lloc a la plaça Josep Maria Folch i Torres, cap a dos quarts de deu de la nit. En el lloc dels fets hi havia famílies i menors. Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació i busquen el sospitós d'haver ferit greument la víctima amb arma blanca.

Els Serveis d'Emergències han intentat reanimar l'home, que finalment ha estat traslladat en estat crític a l'Hospital Clínic, on ha mort. És el tercer crim a la via pública a Barcelona en les darreres dues setmanes, després del tiroteig del Poblenou del 13 de juliol, que va deixar un noi mort, i de l'apunyalament mortal a l'Eixample dos dies abans.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#5 Mahmoud, Sabadell, 27/07/2019 - 10:31

Quina desgràcia! El meu condol a la familia del mort. I en quant al assassí, per mi, quan l'agafin que el pengin ben alt! Al final, aquests polítics corruptes i incompetents faran desitjar a la gent, un que hi hagi un govern militar... Collons com ens hem de veure!

#4 Ja n'hi ha prou, Ada Colau !!!!!!!, Barcelona, 26/07/2019 - 13:24

O s'esforça per parar tot això o plegui, senyora !!!

#4.1 He he, Chez Titole, 26/07/2019 - 14:02

Que te crees tu eso!!!!

#3 Manolito CHAN, Futura C.A. de Barcelona. Tractoria nos roba., 26/07/2019 - 13:21

Barcelona es ya la ciudad española más insegura.
La CA. de Madrid ha superado en PIB a toda Cataluña, con un millón menos de habitantes.
¿Para cuándo la CA de Barcelona?
La decadencia de Barcelona es imparable y justo ahora se empieza a notar en la calle y en la gente, menos empleo y menores sueldos que en Madrid.

#2 Bar cel ona, Barcelona, 26/07/2019 - 11:48

Barcelona, la leyenda de la ciudad sin ley. El Raval, Ciutat Vella, Sant Antoni, La Barceloneta, Poble Nou, Les Glòries........Es van degradant tots els barris de la ciutat, i aquí ningú posa fil a l'agulla. Mai l'havia vist tan malament, fa pena.

#1 Jos, VNG (Ghost Republic), 26/07/2019 - 10:05

Només recordar que desprès de 4 anys de Colau, un número important de barcelonins l'ha tornat a votar. Els polítics no es posen solets.
Jo em faig creus que vulguin a aquesta dona (o al jove Maragall), però tristement és així.

#1.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 26/07/2019 - 18:07

La gente vota sin información. En mi trabajo, la gran mayoría ni se entera cuando asesinan a alguien en Barcelona o cuando una manada no española viola a una chica. Viven en su burbuja de medios afines que ocultan esta información. Una pena.