Publicitat
Política · 20 d'Octubre de 2011. 11:22h.

"Tingui la barretina on l'ha de tenir"

Luna a De los Rios: "no li deixa veure el turisme que necessitem a Catalunya"

El diputat del PPC, Rafael Luna, ha recomanat al d'Esquerra, Sergi de los Rios, que "tingui la barretina on l'ha de tenir i no més abaix perquè no li deixa veure el turisme que necessitem a Catalunya".

El popular li ha fet aquesta consideració després que el republicà afirmés que "hi ha una mancança en el sector de l'hosteleria en l'atenció en català. No pot ser que demani un cafè amb gel i li posin un cafè amb llet".

En aques sentit, Luna ha afegit que "nosaltres havíem dit que estaríem d'acord amb el català. Però ni un alemany, ni un francès, ni un suec li vindrà a demanar-li en català".

Rafael Luna, en un moment de la seva intervenció
Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#5 Jordi, Teià, 20/10/2011 - 15:53

Caram, és humor digne del mateix Matías Prats!

#4 Laura, Vila de Gràcia, 20/10/2011 - 15:18

El cambrer no només ha d'atendre turistes suecs o alemanys (en anglès, no pas en espanyol, suec o alemany), però també a mi, que sóc al meu país. I per tant m'ha d'entendre quan demano en català. Sr. de Luna, avui no ha esmorzat o desvarieja?

#4.1 esther, Barcelona, 21/10/2011 - 20:52

d'ER són uns, ells dónen soport a una empresa pública del CCBarcelonés, on treballa una persona veneçolana que dien que estudia italià perquè el català no serveix per res, dons aquesta persona es més tonta que feta expresament, amigueta de sociates i ER, ICV miren cap altre costat

#3 Francesc, Barcelona, 20/10/2011 - 13:42

La barretina va descobrir Amèrica. I tenim dret a ser atesos públicament en català.

#2 Núria, Reus, 20/10/2011 - 11:49

Sr. Luna, el Sr. Duran opina que hauria d'anar vostè al psicòleg. Deixi's de barretines i respongui'ns, què n'ha de dir d'això?

#1 Marc, Salou, 20/10/2011 - 11:44

S'equivoca. El meu cunyat noruec a Salou ho demana en català i, sovint s'ha de passar a l'anglès. I els catalans, què? Sr. Luna? No ens mereixem ser atesos en la nostra llengua en el nostre país? o és privilegi dels castellans, dels francesos... a quin cony de país representa vostè?

#1.1 Josep, Girona, 20/10/2011 - 12:42

El meu cunyat, ucraïnès, també el demana sempre en català. Marc, tots sabem a quin país representen el sr. Luna i els del seu partit. Cada vegada estar més clar, només queda un camí: INDEPENDÈNCIA.

#1.2 lluis, Barcelona, 20/10/2011 - 13:37

Teniu uns cunyats molt políglotes.....per cert representa a un pais que es diu Espanya
x cert vosaltres serieu dels que criticaven a en Gerard Quintana, com el Sr.Rius (que no publica tots els missategs).
a Lloret si fos vosté empresari prefiriria q el cambrer parles català q anglès? guanyaria poc

#1.3 Josep, Girona, 20/10/2011 - 17:06

Doncs casualment vaig moltíssim a Lloret (hi tinc una petita segona residència) i he deixat d'anar als llocs on no m'entenen en català. I us puc assegurar que he descobert establiments meravellosos amb personal multilingüe i bon domini del català.

#1.4 jajajjaaaaa, barcelona, 20/10/2011 - 17:57

el meu cunyat serbi, cassat amb una colombian que te una cosinaa gal.lesa, parla a vegades amb la dona que te de fer feines que és ugandesa, i li diu bondia, pero despres ja tot es en castella....perque sino no sá clararia, osti els psicolegs tenen molta feina a Cutrelunya