Publicitat
Política · 25 de Juliol de 2013. 09:02h.

Titot li diu a Anglada "tarat mental"

El president de PxC replica que el cantant és "un retardat"

Titot li diu a Anglada "tarat mental"

Anglada, en una imatge del sei twitter

El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, va assenyalar minuts després de l'accident de tren a Santiago que no descartava que es tractés d'un atemptat islamista, fet que li va suposar rebre tota mena d'insults.

"Una explosió? Accident... amb tota la precaució del món no descarto que sigui un atemptat. Algú recorda l'11-M?", va escriure el líder de Plataforma a Twitter. Un dels que va respondre a aquestes paraules va ser el cantant de Brams, Francesc Ribera 'Titot', que va assegurar que Anglada era una "tarat mental". Anglada ha replicat després que "l’inútil d’en Titot no deixa de ser un retardat mental que fa de tot menys cantar".

"Ets brossa"; "ets un miserable"; "ets un pobre idiota"; "ets un fill de puta"; o "escòria humana" són altres insults que va rebre el dirigent. Tot apunta que el motiu de l'accident va ser l'excés de velocitat, després de saber-se que el tren circulava a una velocitat de 190 km/h en un  tram limitat a 80 Km/h.

Publicitat
Publicitat

39 Comentaris

Publicitat
#24 pepe, Lleida, 26/07/2013 - 08:44

Però a algû l'interessa l'opinió d'un exfalangista friki d'un partit marginal?

#24.1 PJ, BCN, 26/07/2013 - 10:15

Aquest home no era falangista, sino que va militar al partit de Blas Piñar. Qui no coneix aquells temps, millor que calli, ja que parlar d'oides es la millor manera de dir mentides. pepe, aqui et deixo un enllaç per que facis un somriure http://youtu.be/3ZHh3qF3Z_g

#24.2 Pepe, Lleida, 26/07/2013 - 12:07

No entrarem en debats de fuerzanuevas i falanges... Els mateixos gossos espanyols i elmateix collar...

#22 Korrupotkin-Buen español, Vic, 25/07/2013 - 18:01

Josep Anglada niega ser racista. Nosotros los de C's negamos ser nacionalistas españoles de derechas....juas, juas...os dejo, me voya a repartir sobrecitos de dinero negro...mejor hundidos

#21 Quina vergonya aprofitar un accident, per difondre la xenofòbia, 25/07/2013 - 15:18

Vídeo en alemany on Guardiola explica el procés d'independència.

http://www.youtube.com/watch?v=dgll7IYjYlc

INTERNACIONALITZEM la nostra causa. Expliquem-nos al món.

#21.1 Casper, Bcn, 25/07/2013 - 17:23

Que ganas tengo que el Gobierno de España se ponga las pilas contra los insurgentes de una manera seria y contundente.

#21.2 narcisa, il risorgimento di Montezuma, jajjs, 25/07/2013 - 18:31

"insurgentes"?... càspita, s'us han sublevat els sudacas de l'exèrcit de la cabra?

#21.3 Casper, Bcn, 25/07/2013 - 22:44

Narcisa no te agaches a recoger las monedas no sea que la cabra de la hinque cuando esté de paseo por Cataluña jajajajaja

#21.4 narcisa, quan les cabres faran llana, jajjs, 26/07/2013 - 11:52

caspa, que tu siguis sudaca zoofílic no vol dir que no puguis atrapar alguna malaltia... t'ho ha mirat el veterinari de la legió estrangera ecscañola?.

#20 LOLA, BCN, 25/07/2013 - 15:02

No m'agraden els feixistes, però aquest paio (l' Angla) està demostrant ser molt mes flexible i obert de ment que molta gent que es pensa que per llegir l'e-noticies es super progre.

#20.1 Pere Pi, Caldes, 26/07/2013 - 16:22

llegir e-noticies super progre??????
Lola, tu llegeixes l'e-noticies dedebó? Peró si es l'organ de propaganda de C's i PxC!!!!
Si aixó es super progre tu ets comunista.

#19 Cansat, Catalunya, 25/07/2013 - 14:48

Anglada farsant, no t'amaguis darrera dels immigrants, ells no tenen cap culpa.
Denúncia al complex mafiós: ToxoFinancer/TurismePerSaturació, que amb connivència amb l'estat, ha utilitzat aquests il·legals com a carn de canó de les immobiliàries, dels hotelers, i del gegantesc sector serveis.