Publicitat

L'oposició s'uneix per primer cop

Toc a Colau

Trias, fregant-se les mans, en sortir de la roda de premsa

L'oposició s’ha unit contra el govern municipal d' Ada Colau i ha signat un manifest conjunt en què critiquen la decisió de l'Ajuntament de Barcelona de tirar pel dret amb la connexió del tramvia per la Diagonal.

CiU, Ciutadans, ERC, PSC i PP -tots els partits excepte la CUP, i que sumen 27 dels 41 regidors- han exhibit així unitat d'acció i han demanat al consistori que estudiï: “el cost de la inversió, l’impacte econòmic per TMB de la pèrdua de l’explotació de l’eix de Diagonal, l’impacte ambiental, l’impacte sobre la mobilitat, la demanda actual i futura, el model de gestió i la sostenibilitat del sistema”.

També han instat l’Ajuntament que, per davant de les inversions del tramvia, prioritzi “la posada en funcionament del ramal de la L10 del metro que ha de donar servei als veïns i treballadors de la Marina del Port, el nou barri de la Marina del Prat Vermell i la Zona Franca”.

L'oposició, contra Colau

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#5 Pep, 08018, 15/03/2016 - 21:18

El senyor que es frega les mans és el que va prioritzar l'arribada de la L9 a l'aeroport (luxe innecessari) abans que la L10 a la Zona Franca (barri sense metro desde fa anys) per donar-li el gust al Mobile World Congress. Ningú ho recorda ja? Quina barra Sr. Trias!

#4 Josep-Maria, Barcelona, 15/03/2016 - 18:00

Compte amb aquesta senyora: potser que la unió de tantes forces de l'oposició hauria de servir per a una altra cosa.

Sento enveja dels ciutadans de Madrid, per l'alcaldessa que tenen.

#3 Vlac, BARCELONA, 15/03/2016 - 17:04

Hay 81 asalariados del Ayuntamiento de Barcelona
que cobran más que el presidente del Gobierno, Mariano Rajoy. Si la Sra. Colau no es capaz de corregir esta situación, lo lógico sería que dimitiera, se fuera a su casa y dejara de hablar frívolamente de la miseria social....

#3.1 Dado Esteller, Badalona, 16/03/2016 - 07:01

¿Pero por qué? Sólo ya a sus votantes les mejoró su vida secual cuando obtuvo los resultados que obtuvó y al final fue alcaldesa. Tanto ellas como ellos. ¿Por qué si con ella la gente es feliz? Hace bien el marketing político, dice lo que quieren escuchar. Adeás si logra algo es mérito

#3.2 Dado Esteller, Badalona, 16/03/2016 - 07:03

únicamente de su formación y si no lo logra, algunos de la oposición tuvieron su oportunidad y no lo hicieron o bien la oposición me bloquea. Es decir, el populismo llevado al extremo, que cuando se vea que no da resultados, conseguirá más y más desafectos de la vida política, en que se puede si se

#3.3 Dado Esteller, Badalona, 16/03/2016 - 07:05

quiere observar como mejoran la vida de sus dirigentes populistas (Que hacian antes de entrar en política, Cual es su nivel formativo Que es lo que cobraban y ahora Que hacen, y Que cobram además de Son responsables si se equivocan). Han llegado arriba criticando a sus adversarios o bien supuestos

#3.4 Dado Esteller, Badalona, 16/03/2016 - 07:06

enemigos políticos pero igual sus bases están contentas sin resultados y solo con criticas dado que así se proyectan, solo porque les canten la caña aunque dichas bases no puedan ni tomarse una caña, entre otras cosas por la situación económica, por el engaño masivo formativo, por la estructura

#3.5 Dado Esteller, Badalona, 16/03/2016 - 07:08

ecónomica de país y tantos y tantos y tantos intereses expurios, silenciados o potenciados, pero the society remains the same.

#2 Maria Garcia Lopez, Más de lo mismo es cinismo y titellismo , 15/03/2016 - 14:41

Ya era hora q Trias dejara de hacer de " titella"..." la vedette Colau" y sus secuaces " sólo" tiene 11 concejales!
Y se cree q puede disponer a su antojo de una ciudad tan importante como BCN...los otros q hacen !
Hasta ahora ni estaban ni se les esperaba?
Y en la Gene pasa igual!

#1 luis, barcelona, 15/03/2016 - 12:10

Pobrisons....
Mira que entorpir lo del 3%
O es mes?

#1.1 jose gomez, barcelona, 15/03/2016 - 14:01

¿ La tontería llega a un limite? ¿ Quien les dio los votos?

#1.2 Josep-Maria, Barcelona, 15/03/2016 - 20:39

@ luis:
Sí, però és trist adonar-se que es passa de mans d'uns "llestos" a mans d'una "llesta"; una que havia de posar més ordre i més justícia i que no fa més que arbitrarietats.