Publicitat
Política · 16 de Desembre de 2021. 17:46h.

Toc del president de SCC al PP

Fernando Sánchez Costa, exdiputat popular: “hem de cuidar el llenguatge”

Toc del president de SCC al PP

El president de SCC, Fernando Sánchez Costa, ha donat un toc d'atenció al PP, després que la vicesecretària d'Organització del partit, Ana Beltrán, acusés el Govern d'emprar "l'estil feixista més pur" per "l'assetjament i l'assenyalament" a la família de Canet.

"Què ens queda per veure? ¿Veurem a Catalunya els que demanin que es pugui estudiar en castellà amb un braçalet marcat, perquè puguin ser assenyalats pel carrer, igual que feien els nazis amb els jueus?", es va preguntar Beltrán.

Sánchez Costa ha apuntat que “tots hem de tenir responsabilitat, és un tema que afecta el sentiment i el cor de les persones i la seva identitat. Hem de cuidar el llenguatge”. "Es tracta de garantir els nostres drets, no d'incendiar la vida social a Catalunya", ha afegit.

Tot i això, ha remarcat que “tampoc renunciarem a reclamar els nostres drets per no molestar a ningú”. Finalment, ha assegurat que "no se m'ha conegut per sortir en defensa de les tesis del PP en moltes qüestions".

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#9 Yomismo, Sevilla, 17/12/2021 - 13:26

La Diputada del PP por Palencia Mila Marcos llama a VOX extrema derecha fascista

https://www.youtube.com/watch?v=OZjV2CrG474

#8 Leonor, Figueres, 16/12/2021 - 23:19

Ya salio el.pelota de scc. Siempre nadando entre dos aguas.

#7 Marcial Heredia, el circo de la tele, 16/12/2021 - 21:07

Totalmente de acuerdo, no hagan leña del árbol caído. Con respeto, que están muy sensibles.

#6 Rodrigo, Barna, 16/12/2021 - 19:17

¿Es malo ser independentista? ¿Es bueno ser dependentista?
El fascismo y el nazismo siempre han sido los grandes perseguidores violentos del independentismo catalán.
Los fascistas y los nazis se aman, nunca se persiguen entre sí, o sea, acusar a los independentistas de nazis es pura ignorancia o cínica mala fe.

#5 AnnaMollet, Mollet, 16/12/2021 - 19:08

Decimos una frase en nuestra lengua materna, y ya nos han marcado como charnegos(el nombre despectivo con que nos conocen). No tenemos derecho a nada, hasta en la biblioteca el otro día la recepcionista se molestó, por hablarle en español. He decidido que no volveré a hablar catalán, hasta que el mínimo de 25% SEA RESPETADO.
Huelga de catalán!

#5.1 Ramonet, Tarragona, 16/12/2021 - 20:55

Mira si estàs tergiversant que la paraula "xarnego" que tu poses en boca dels malvats catalans només la sentiràs a dir al catalanòfobs espanyolistes, com tu estàs fent ara, que només preteneu desqualificar mentint adjudicant als catalans aquesta paraula que només pronuncieu vosaltres amb perversa intenció.

#5.2 Manel, Bcn, 16/12/2021 - 21:45

Anna, amb tots els respectes, és una xorrada i com m'has donat una idea, faré el mateix que tu, però al revés, guai oi?

#5.3 AnnaMollet, Mollet, 16/12/2021 - 22:53

Porque habláis de "catalanes", cuando debéis decir "separatistas catalanes"? Los catalanes no separatistas somos mayoría en Catalunya; sin embargo no se respeta nuestra lengua materna; violáis los DERECHOS HUMANOS.

Manel, cariño!, tú solo hablas en catalán tractoriano todo el tiempo! ...Y Ramonet, tú al tractor y a las acelgas; que es lo

#5.4 Ramonet, Tarragona, 16/12/2021 - 23:52

#5.3


Anna Mollet, estàs segura que ets catalana tal com dius ? Tu creus que es pot ser català volent una Catalunya dependent, sumisa i expoliada fiscalment ? T'enganyes tu o em vols enganyar a mi ?
No saps allò de "si anda como un pato y grazna como un pato, es un pato, no es una gallina"